بازدید 2415

منوچهري: ناشناخته ترين تيم ليگ‌ هستيم

کد خبر: ۴۲۰۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۷ 30 July 2014
امين منوچهري مهاجم تيم راه‌آهن در مسابقه فردا مقابل استقلال در مقابل تيم سابقش استقلال قرار خواهد گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، اين مهاجم سابقه سايپا و نفت درباره شرايط تيمش مي‌ گويد: راه‌آهن گنگ ترين تيم ليگ‌برتر براي حريفان است. ما تغييرات زيادي داشته ايم و البته شرايط عجيب و غريبي که خدا را شکر ظاهرا به پايا رسيده. اما همه اينها باعث شده که ما با توجه به تغييراتمان در هفته هاي اول براي حريفانمان تيم ناشناخته اي باشيم. راه‌آهن نسبت به سال گذشته خيلي فرق کرده و من فکر مي‌ کنم يک تيم خوب و با انگيزه با ميل به حمله و برد جلوي استقلال به زمين بيايد.

منوچهري درباره بازي مقابل تيم سابقش استقلال مي‌ گويد: اگر در ترکيب باشم همه تلاشم را براي گل زدن انجام مي‌ دهم. شرايط خيلي خوبي براي بازي دارم و دوست دارم مقابل استقلال و تماشاگرانش بازي کنم. اين تيمي است که يک زماني خيلي دوست داشتم بازيکن ثابتش بشوم که خب قسمت نبود. اما حالا به هر حال بايد براي تيم خودم تمام تلاشم را بکنم. فکر و ذکر من و همه بچه هاي تيم موفقيت است و اين چيزي است که ما بعد از اين چند ماه سخت خيلي به آن نياز داريم، خيلي بيشتر از بقيه تيم هاي ليگ که فکر نمي‌ کنم هيچ کدام اندازه ما سختي کشيده باشند.

منوچهري ادامه مي‌ دهد: خيلي ها در اين روزها از من پرسيده اند اگر به استقلال گل بزنم شادي مي‌ کنم يا نه که واقعا سوال سختي است اول به دست آوردن موقعيت گلزني جلوي استقلال و گل زدن کاري بوده که قبلا انجام داده ام اما با توجه به اينکه معلوم نيست در ترکيب اصلي باشم بايد منتظر بمانم و ببينم قسمت چه خواهد بود. البته شادي گل و اين چيزها هم ديگر چيز خيلي مهمي نيست. الان بازيکني که يک موقعي در هيات فوتبال نمي‌خواست با استامپ آبي قراردادش را مهر بزند تبديل به سمبل تعصب شده و بنابراين اين چيزها آنقدرها هم ارزش ندارد که بخواهيم درباره اش حرف بزنيم.

از منوچهري درباره کار کردن با حميد استيلي مي‌پرسيم و او مي‌ گويد: آقاي استيلي جو خوبي را در تيم حاکم کرده و به نظر من ما متحدتر از پارسال شديم و جويي که در تيم وجود دارد احتمالا به ما کمک مي‌ کند که موفق تر باشيم ولي کسي نمي‌ داند که دقيقا چه اتفاقي خواهد افتاد چون فوتبال بازي پيش داوري ها نيست.

او در مورد نتيجه احتمالي بازي هم مي‌ گويد: با توجه به شرايط براي ما کسب نتيجه مساوي هم بد نيست.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل