بازدید 4787

واکنش سازمان ملل به حمله به مدرسه در غزه

سخنگوی سازمان ملل، حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه وابسته به این سازمان و شهادت بیش از 16 نفر از مردم پناهنده را به شدت محکوم کرد.
کد خبر: ۴۲۰۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۱ 30 July 2014
سخنگوی سازمان ملل، حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه وابسته به این سازمان و شهادت بیش از 15 نفر از مردم پناهنده را به شدت محکوم کرد.

به گزارش فارس، به نقل از فلسطین الیوم، سخنگوی سازمان ملل حمله ارتش صهیونیستی به یک مدرسه وابسته به سازمان ملل را که به شهید شدن 15 فلسطینی منجر شد، محکوم کرد.

«کریس گانس» در ادامه افزود: ما به اسرائیل در مورد پناه گرفتن مردم عادی در این مدرسه از پیش هشدار داده بودیم.

وی ادامه داد: مردم جهان بعد از این حمله در کنار ما ایستاده اند، ما 17 بار به اسرائیل در مورد پناه گرفتن مردم عادی در این مدرسه هشدار داده بودیم و آخرین هشدار ما نیز ساعاتی پیش قبل از این حمله بود، ما پیش بینی می‌کردیم که اسرائیل به مدرسه حمله کند، اما هجوم مرگبار باعث

کشته شدن زنان و کودکان شد و یک ننگ جهانی [برای اسرائیل] در پی داشت.

از سوی دیگر نیز نماینده نهاد امدادرسان سازمان ملل به آوارگان غزه (آنروا)، حمله ارتش رژیم صهیونیستی به مدرسه وابسته به این نهاد را بشدت محکوم کرد.

در حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه‌ سازمان ملل در اردوگاه «جبالیا» واقع در شمال غزه، 16 نفر از مردم عادی که در این مدرسه پناه گرفته بودند، به شهادت رسیدند.

فرانسه حمله رژیم‌ صهیونیستی به مدرسه سازمان ملل را محکوم کرد

پس از حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه وابسته به سازمان ملل در غزه و اعتراض سازمان ملل به این اقدام، فرانسه نیز این حمله را محکوم کرد.

خبرگزاری فرانسه اعلام کرد که فرانسه نیز پس از سازمان ملل حمله ارتش رژیم صهیونیستی به مدرسه «آنروا» وابسته به سازمان ملل را محکوم کرد.

پیش از این سخنگوی سازمان ملل حمله ارتش صهیونیستی به مدرسه وابسته به سازمان ملل را که به شهید شدن 15 فلسطینی منجر شد، محکوم کرده بود. «کریس گانس» گفت: ما به اسرائیل در مورد پناه گرفتن مردم عادی در این مدرسه از پیش هشدار داده بودیم.

وی ادامه داد: مردم جهان بعد از این حمله در کنار ما ایستاده اند، ما 17 بار به اسرائیل در مورد پناه گرفتن مردم عادی در این مدرسه هشدار داده بودیم و آخرین هشدار ما نیز ساعاتی پیش قبل از این حمله بود، ما پیش بینی می‌کردیم که اسرائیل به مدرسه حمله کند.

در حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه‌ سازمان ملل در اردوگاه «جبالیا» واقع در شمال غزه، 16 نفر از مردم عادی که در این مدرسه پناه گرفته بودند، به شهادت رسیدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار