بازدید 2800

احیای سازمان ملی جوانان در دستور کار مجلس

کد خبر: ۴۲۰۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۱ 30 July 2014
عضو فراکسیون جوانان مجلس با بیان اینکه با ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان و شکل‌گیری وزارت ورزش و جوانان از حوزه جوانان غفلت شده، گفت: نظر این فراکسیون بر احیای سازمان ملی جوانان است، ضمن آنکه مرکز پژوهش‌های مجلس نیز در حال بررسی این موضوع است که پس از اعلام نظر آن این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛رحمت‌الله نوروزی نماینده مردم علی‌آباد کتول و عضو فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی  با اشاره به غفلت وزارت ورزش و جوانان از حوزه جوانان اظهار داشت: متاسفانه با ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان از حوزه جوانان غفلت شده و سایه ورزش بر این حوزه سنگینی می‌کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر 8 میلیون جوان جویای کار در کشور داریم که در انتظار فضای کارآفرینی و اشتغال مولد هستند و این درحالیست که همه دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی به این مطالبه اساسی جوانان اذعان دراند ولی تا کنون اقدام موثری در این زمینه انجام نگرفته است.

عضو فراکسیون جوانان مجلس افزود: در حوزه آموزش جوانان در خصوص اصول زندگی، مسئله ازدواج، مسائل اجتماعی  و فرهنگی جوانان، بحث طلاق که زنگ خطر آن در برخی استان‌ها به صدا درآمده و نیازمند آسیب‌شناسی است، گرایش جوانان به تجمل‌گرایی و... دچار مشکل هستیم که پاسخ به این دغدغه‌‌ها در حوزه جوانان توسعه متوازن دستگاه‌های متولی را می‌طلبد.

 نوروزی تصریح کرد: با توجه به مشکلات حوزه جوانان و سنگینی سایه ورزش بر جوانان در وزارتخانه مربوطه، نظر فراکسیون جوانان بر احیای سازمان ملی جوانان است، ضمن آنکه مرکز پژوهش‌های مجلس در حال بررسی این موضوع است که منتظر اعلام نظر آنها  و پیگیری کارها هستیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل