بازدید 5938

شکست مفتضحانه رژیم صهیونیستی نزدیک است

حضور مردم در نماز باشکوه عید فطر مثل همیشه، شکوه ملت ایران را به نمایش می‌گذارد؛ از طرفی پرداخت زکات فطره نیز که کمکی به مستمندان و ایتام است، از واجبات بوده که برای هر نفر متناسب با قوت غالب خود است که مبلغ آن از سوی رسانه‌ها اعلام می‌شود. همچنین صله رحم در این روز از سفارش های اسلام است.
کد خبر: ۴۲۰۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰ 30 July 2014
شکست مفتضحانه رژیم صهیونیستی نزدیک استنماینده مردم کنگاور، صحنه و هریس در مجلس گفت: اگر مسلمانان بتوانند وحدت خود را نگاه داشته و اجازه ندهند گروه‌هایی که از ناحیه غرب و رژیم صهیونیستی، مأمور ایجاد اختلاف شده‌اند به اهداف خود برسند، قطعا خواهند توانست به پیروز برسند.

وحید احمدی در گفت‌و‌گو با تابناک، عید فطر را یکی از بزرگ‌ترین اعیاد مشترک مسلمانان جهان اسلام دانست و اظهار کرد: مسلمانانی که یک ماه را روزه گرفتند و به مهمانی خدا رفته بودند، این روز را جشن می‌گیرند و به خاطر حال معنوی خوبی که پیدا کرده‌اند و به اعتبار آلودگی کمتری که در این ماه در بین آن‌ها بوده است، مسرور هستند.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هریس در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه رمضان امسال مصادف با یورش وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه شده است، گفت: رژیم صهیونیستی که همواره مورد حمایت قدرت‌های غربی و استکبار جهانی بوده و بنای حیاتش بر خونریزی و سکاکی گذاشته شده، هم اکنون به بد‌ترین شکل ممکن اقدام به کشتار بیش از هزار تن از غیرنظامیان شهر کوچک غزه کرده است.

وی افزود: هرچند نیروهای مقاومت توانستند با قانون جلو این ددمنشی ایستادگی کنند، به نظر می‌رسد دبیرکل سازمان ملل متحد، وزرای امور خارجه آمریکا و فرانسه با سفر سراسیمه خود به مصر قصد جلوگیری از شکست مفتضحانه اسرائیلی‌ها را داشته و به دنبال یافتن یک راهکار آبرومندانه هستند.

احمدی در ادامه با تأکید بر حفظ انسجام و وحدت از سوی مسلمین جهان یادآور شد: اگر مسلمانان بتوانند وحدت خود را حفظ کرده و اجازه ندهند گروه‌هایی که از ناحیه غرب و رژیم صهیونیستی مأمور ایجاد اختلاف شده‌اند به اهداف خود برسند، قطعا خواهند توانست به پیروزی برسند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان با بیان اینکه یکی از نمادهای نمود وحدت در میان مسلمانان جهان، عید سعید فطر است، خاطرنشان کرد: حضور مردم در نماز باشکوه عید فطر مثل همیشه، شکوه ملت ایران را به نمایش می‌گذارد؛ از طرفی پرداخت زکات فطره نیز که کمکی به مستمندان و ایتام است، از واجبات بوده که برای هر نفر متناسب با قوت غالب خود است که مبلغ آن از سوی رسانه‌ها اعلام می‌شود. همچنین صله رحم در این روز از سفارش های اسلام است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر