بازدید 3189

بیمارستان های ابهر جوابگوی این شهر نیست

کد خبر: ۴۲۰۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۷ 30 July 2014
نماینده مردم ابهر در مجلس گفت: یک بیمارستان 60 تخت خوابی در شهرستان وجود دارد که به دلیل مراجعه بسیار شهروندان علیرغم ظرفیت آن، حدود 200 تخت خواب دارد ضمن اینکه ساختمان آن متعلق به هلال احمر بوده و غیرقابل توسعه است.

محمدرضا خان محمدی خرمدره در گفت و گو با خانه ملت، درباره مشکلات کشاورزی منطقه ابهر اظهار کرد: از نظر حوزه آبرسانی در ابهر، خرمدره و سلطانیه نیاز به احداث آب بند در چند نقطه داریم تا آب کشاورزی تأمین شود در همین راستا طی جلسه ای که با آقای حجتی، وزیر جهاد و کشاورزی داشتیم مذاکراتی کردیم و ایشان نیز از طرح آبرسانی مکانیزه و تحت فشار استقبال کردند که اگر این امر در آینده نزدیک صورت گیرد، ابهر می تواند به یک قطب در تولید محصولات کشاورزی تبدیل شود.

نماینده مردم ابهر در مجلس در ادامه به بیان مشکلات حوزه بهداشت و درمان این شهرستان پرداخت و عنوان کرد: علیرغم وجود پزشکان متخصص در منطقه، از نظر امکانات پزشکی مناسبی برخوردار نیستیم و بیمارستان مجهزی برای پذیرش بیماران نداریم.

وی افزود: در حال حاضر یک بیمارستان 220 تخت خوابی در شهرستان ابهر در حال ساخت است که به دلیل عدم تخصیص بودجه کافی به حالت نیمه کاره رها شده است، از طرفی یک بیمارستان 60 تخت خوابی در شهرستان وجود دارد که به دلیل مراجعه بسیار شهروندان علیرغم ظرفیت آن، حدود 200 تخت خواب دارد ضمن اینکه ساختمان بیمارستان غیرقابل توسعه بوده و متعلق به هلال احمر است.

خان محمدی در ادامه گفت: بیمارستان بوعلی واقع در شهرستان خرمدره نیز که امکانات یک بیمارستان 50 تخت خوابی را داشته هم اکنون چیزی حدود بالای 60 تخت خواب را سرویس می دهد که البته درباره این مشکلات در جلسه ای که با وزیر بهداشت داشتیم گفتگو کردیم.

نماینده مردم ابهر و خرمدره در مجلس شورای اسلامی در پایان به بیان مشکلات حوزه آموزشی حوزه انتخابیه خود پرداخت و خاطرنشان کرد: علیرغم اینکه منطقه ابهر از ظرفیت دانشگاهی بالایی در بین جوانان برخوردار است همچنان در توسعه فضای دانشگاهی با مشکلاتی روبروست که در این زمینه درخواست ردیف ویژه ای برای ساخت یک دانشکده فنی و مهندسی که زیر نظر دانشگاه زنجان فعالیت کند، داشتیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل