بازدید 2212

عبدي: با تمام وجود در راه‌آهن ماندم

کد خبر: ۴۲۰۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۳ 30 July 2014
هافبک تيم فوتبال راه‌آهن گفت: بازيکنان استقلال و پرسپوليس وقتي صد هزار تومان در قراردادشان تخفيف مي‌دهند دو هزار بار مصاحبه مي‌کنند، اما هرگز چنين کاري نکردم.

بهادر عبدي در خصوص شرايط تيم فوتبال راه‌آهن عنوان کرد: ما وضعيت خوبي داشتيم. پس از اتفاقات بدي که فصل گذشته برايمان پيش آمد تمرينات خوبي را دنبال مي‌کرديم اما متأسفانه در 4-3 روز گذشته صحبت هايي در برخي سايت‌ها و مطبوعات عنوان شده است که تمرکز کادر فني و بازيکنان را خيلي به هم زده است.

وي ادامه داد: ‌آرزو مي‌کنم هر چه زودتر اين حرف و حديث‌ها تمام شود. ما واقعا زحمت زيادي کشيده‌ايم اما اين موارد تمرينات‌مان را تحت‌الشعاع قرار داد و تمرکزمان را گرفت. اميدوارم که مشکلي پيش نيايد هر چند که مي‌دانم مسئله‌اي به وجود نمي آيد و ما قطعا روي پنجشنبه مقابل استقلال بازي خواهيم کرد.

هافبک راه‌آهن در مورد اينکه آيا از تمديد قراردادش با اين تيم ناراحت نيست، تأکيد کرد: از اين موضوع ناراحت نيستم. مطمئن هستم که اين موارد بين مسئولان دادستاني و حميد استيلي در همين دو سه روز برطرف خواهد شد. من خودم خواستم بمانم و کسي مرا زور نکرده بود. پيشنهادهاي خوبي داشتم اما با تمام وجود ماندم تا کمک کنم و حسن نيت خود را هم با کاهش مبلغ بيش از حد قراردادم نشان دادم.

وي ادامه داد: در تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس بازيکنان با مبالغ 1.5 ميلياردي قرارداد مي‌بندند و با صد يا دويست ‌هزار تومان تخفيفي که مي‌دهند دو هزار مصاحبه انجام مي‌دهند اما در تيم ما اينگونه نيست. خيلي کمتر از قرارداد سال گذشته قرارداد بستم اما يک بار هم مصاحبه نکردم. برايم ارزش داشت که در اين تيم بمانم.

عبدي در مورد اينکه آيا اميدوار است در هفته اول مقابل استقلال بازي کند، گفت: من از مسئولان دادستاني تقاضاي عاجزانه دارم که به جوانان تيم‌مان کمک کنند تا بتوانيم در ليگ حاضر شويم.

وي در خصوص ديدار مقابل استقلال و حساسيت اين بازي، گفت:‌ همانطور که اين بازي براي ما سخت است براي استقلال هم خيلي دشوار خواهد بود. ما اکثرا مقابل استقلال و پرسپوليس توانسته‌ايم آنها را اذيت کنيم بازيکنان خوبي که سال گذشته در راه‌آهن عملکرد مناسبي داشتند حفظ شدند و با اضافه شدن بازيکنان جديد هم تيم خوبي شکل گرفته است. در اين فصل فکر نمي‌کنم تيمي در بيرون و داخل خانه کار راحتي داشته باشد و گرفتن امتياز از راه‌آهن بسيار دشوار است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل