بازدید 2516

آشوبي: به خاطر راه آهن فرصت را از دست دادم

کد خبر: ۴۲۰۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۲ 30 July 2014
هافبک سابق تيم فوتبال راه‌‌آهن گفت: به خاطر اينکه براي راه‌آهن صبر کردم فرصت را از دست دادم و پيشنهادهايم از دست رفت.

فرزاد آشوبي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در خصوص اينکه در فصل چهاردهم بدون تيم مانده اظهار داشت: من بازيکن آزاد هستم و به هر حال شرايطي پيش آمد که اين اتفاق رقم خورد. چيز پيچيده و خاصي نيست.

وي در مورد اينکه آيا از اين موضوع ناراحت نيست، تأکيد کرد: نمي‌توانم بگويم خوشحالم اما زماني که به اين موضوع فکر مي‌کنم که يک مربي بر اساس سليقه خودش تصميم مي‌گيرد و تيمش را انتخاب مي‌کند به اين نتيجه مي‌رسم که موضوع عجيبي نبوده است.

هافبک سابق راه آهن در مورد اينکه چرا با اين تيم قراردادش را تمديد نکرده، تصريح کرد: علاقه‌اي ندارم در مورد راه‌آهن صحبت کنم زيرا صحبت‌ها و حرف‌هايي شد که دوست ندارم آنها را باز کنم.

آشوبي در مورد اينکه با چه مشکلاتي با اين تيم مواجه شده، خاطرنشان کرد: بگذريم. به هر حال من فصل گذشته بيشترين دقايق را براي اين تيم بازي کردم و يکي از دو سه بازيکني بودم که در حفظ تيم در ليگ برتر تأثيرگذار بودم اما به سليقه مربي احترام مي‌گذارم و حرفي نمي‌زنم.

وي در مورد اينکه آيا از کادر فني فعلي راه‌آهن دلخور است، گفت: همانطور که گفتم وقتي به سليقه سرمربي نگاه مي‌کنم اين مسئله را کاملا مي‌پذيرم. نمي‌خواهم در اين باره صحبت کنم. صحبت‌هايي شده بود اما دوست ندارم هم‌اکنون آن را باز کنم. به خاطر اينکه براي راه‌آهن صبر کردم فرصت را از دست دادم و به پيشنهادهاي ساير تيم‌ها فکر نکردم. فکر هم نمي‌کردم اين شرايط براي تيم سابقم پيش بيايد. قبل از راه آهن دو سه تيم شهرستاني پيشنهاد دادند.

وي افزود: زندگي همين است، يک روز بالا دارد و يک روز پايين. انتظارم از اين تيم برآورده نشد. شايد من هم جايي کاري کرده باشم که انتظار را از طرف مقابل برآورده نکرده باشم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار