بازدید 1913

تعداد شهدای فلسطینی در غزه به ۱۲۱۰ نفر رسید

کد خبر: ۴۲۰۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱ 30 July 2014
 تعداد شهدای فلسطینی در غزه از آغاز حملات رژیم صهیونیستی تاکنون به ۱۲۱۰ نفر و بیش از ۷۰۰۰ زخمی رسید.

به گزارش  تسنیم به نقل از پایگاه خبری فلسطین الان، در پی تشدید حملات رژیم صهیونیستی به غزه پس از سخنان روز گذشته بنیامین نتانیاهو درباره اینکه این منطقه را هدف جنگ نامحدود قرار می دهیم، تعداد شهدای فلسطینی به 1210 نفر و بیش از 7000 زخمی رسید.

در حالی که غزه روز عید فطر را نسبتا آرام سپری می کرد، ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه روز گذشته با حمله به یک پارک تفریحی 10 کودک فلسطینی را به شهادت رساند و در پی این حمله صهیونیستی نیز حماس با شیک چندین موشک مناطق مختلف اراضی اشغالی را هدف قرار داد.

منابع خبری فلسطینی نیز گرازش دادند که شمار شهدای امروز شهر خانیونس در غزه به 65 نفر افزایش یافت.
سازمان یونیسف اعلام کرد که از ابتدای حمله رژیم صهیونیستی به غزه 166 کودک زیر 12 سال در این حملات کشته شده اند.

جنگنده های رژیم صهیونیستی منزل مسکونی اسماعیل هنیه، عضو ارشد جنبش حماس در اردوگاه الشاطی در شمال غربی غزه را بمباران کردند.
اشرف القدره، سخنگوی وزارت بهداشت غزه گفت: از نیمه شب گذشته تاکنون در حملات پی در پی اسرائیل بیش از 100 فلسطینی کشته شده اند.

از دیشب تا صبح امروز گلوله‌باران نوار غزه تشدید شده و ارتش اسرائیل چندین حمله را به شهر غزه از جمله حومه ساختمان رادیو و تلویزیون حماس در غزه صورت داده است.

شبکه فلسطینی الاقصی گزارش داد که جنگنده های رژیم صهیونیستی شب گذشته ساختمان پخش رادیو الاقصی را در غزه هدف قرار داد و باعث توقف پخش اخبار مربوط به تجاوزات اسرائیلی علیه غزه شد.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در گفتگو با جان کری وزیر امور خارجه آمریکا گفته است که عملیات در غزه ادامه خواهد داشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی