بازدید 2138

شکست فاجعه‌بار کمپین اسرائیل برای تبرئه از کودک‌کشی در غزه

کد خبر: ۴۲۰۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰ 30 July 2014

کمپینی که وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در شبکه اجتماعی فیس‌بوک برای تبرئه از اتهام کودک‌کشی به راه انداخته بود، به شکستی فاجعه‌بار انجامید.

به گزارش  تسنیم، کمپین وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در شبکه‌ اجتماعی فیس‌بوک که برای تبرئه این رژیم از جنایات کودک‌کشی در غزه انجام شده بود به شکستی فاجعه‌بار منجر شد. صفحه وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی ویدئویی با عنوان «پروژه به آغوش کشیدن یک کودک» منتشر کرد که به محل اعتراض کاربران رسانه‌های اجتماعی از سرتاسردنیا بدل شد.

در حال حاضر کاربران شبکه‌های اجتماعی با نوشتن نام کشور خود، یک جمله در اعتراض به کودک‌‌کشی‌های این رژیم در غزه می‌نویسند. تا کنون نظرات بسیاری از کاربران زیر این ویدئو باقی است، اما برخی از کاربران نیز اعتراض کرده‌اند که نظر آنها حذف شده است.

شمار زیادی از کشته‌شدگان از زمان آغاز حملات رژیم اسرائیل علیه نوار غزه را  زنان و کودکان تشکیل می‌دهند. رژیم صهیونیستی در خلال روزهای گذشته به مدارس و پارکهای محل بازی کودکان حمله کرده است.

تانک‌های ارتش اسرائیل عصر روز پنجشنبه هفته گذشته یک مدرسه در بیت حانون را که تعداد زیادی از فلسطینیان از جمله کودکان و افراد آسیب پذیر به آن پناهنده شده بودند هدف قرار دادند. در این حمله دست‌کم 16 نفر کشته شدند. این مدرسه تحت نظر سازمان ملل اداره می‌شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی