بازدید 2637

کاهش میزان سزارین در کشور

کد خبر: ۴۲۰۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۱ 30 July 2014
«خوشبختانه آمار نشان می‌دهد که این بسته به خوبی در حال انجام است و ما شاهد کاهش میزان سزارین و به دنبال آن افزایش زایمان طبیعی در سطح کشور هستیم.»

به گزارش ایلنا، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در بیمارستان‌های حضرت علی (ع)، کمالی و شهید مدنی کرج و بازدید از بخش‌های مختلف این مراکز از نزدیک در جریان روند اجرای برنامه تحول نظام سلامت در استان البرز قرار گرفت.

دکتر سیدحسن هاشمی با حضور در بخش زایمان فیزیولوژیک بیمارستان حضرت علی با اشاره به بسته «زایمان طبیعی رایگان» اظهار کرد: خوشبختانه آمار نشان می‌دهد که این بسته به خوبی در حال انجام است و ما شاهد کاهش میزان سزارین و به دنبال آن افزایش زایمان طبیعی در سطح کشور هستیم.

وزیر بهداشت همچنین در مرکز آموزشی درمانی کمالی فعالیت‌های انجام شده در بسته هتلینگ را رضایت بخش دانست و بر لزوم ایجاد فضای مناسب برای حل مشکل پذیرش بیماران تاکید کرد.

بنابر این گزارش، وزیر بهداشت همچنین با حضور در بخش‌های آی سی یو، سوختگی و بستری مرکز آموزشی درمانی شهید مدنی، بهسازی و بازسازی‌های انجام شده در این بخش‌ها را مورد بررسی قرار داد و ضمن عیادت از بیماران، میزان رضایتمندی مراجعان را نیز جویا شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی