بازدید 2209

پرونده پرداخت ماليات مسي همچنان مفتوح است

کد خبر: ۴۲۰۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۹ 29 July 2014
يک قاضي اسپانيايي اعلام کرد که با وجود پرداخت 5 ميليون يورو از سوي ستاره بارسلونا به عنوان ماليات معوقه‌اش او هنوز از اتهام فرار از پرداخت ماليات تبرئه نشده است.

يکي از قضات کاتالونيا گفت که پرونده ليونل مسي و پدرش، خورخه که در آن به فرار از پرداخت متهم شده‌اند هنوز مفتوح است و پرداخت 5 ميليون يورو از سوي اين ستاره آرژانتيني به اداره ماليات اسپانيا هم به منزله تبرئه شدن او از اين اتهام نبوده است.

مسي پيش از اين يک بار براي ارائه توضيح درباره خودداري از پرداخت مالياتي بردرآمدش در فاصله سال‌هاي 2006 تا 2009 که گفته مي‌شود رقمي در حدود 4.1 ميليون بوده است به دادگاه فراخوانده شده است. او بارها بر بي‌گناهي‌اش تاکيد کرده است و حتي رقمي بيش از مالياتي که از گفته مي‌شد از پرداختش امتناع کرده به اداره ماليات اسپانيا پرداخت اما برخلاف آنچه تصور مي‌شد، پرونده او هنوز بسته نشده است.

قاضي دادگاه گاوا، شهري ساحلي که مسي هم در آنجا صاحب يک ويلا است، تصميم گرفته بررسي پرونده دارنده 4 توپ طلا و پدر او را ادامه دهد. طبق بيانيه‌اي که اين قاضي روز دوشنبه منتشر کرده به اندازه کافي دليل و مدرک وجود دارد که امکان دارد، مسي از ماجرا تخلف مالياتي خود خبر داشته و در قبال آن سکوت اختيار کرده است.

او ادعا کرده است که امضاي شخص ليونل مسي پاي تمام برگه‌هاي مورد بررسي نقش بسته است و به اين ترتيب اين بازيکن 26 ساله مي‌توانست در جريان امور باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل