بازدید 3058

دونگا: نيمار بهتر است روي فوتبالش تمرکز کند

کد خبر: ۴۲۰۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۷ 29 July 2014
سرمربي جديد تيم ملي برزيل تاکيد کرد که از اين به بعد نخواهد پذيرفت که ستاره خط حمله تيمش در اردوي‌هاي سلسائو به چيزي جز افزايش آمادگي خود براي حضور در بازي‌هاي اين تيم روي چيز ديگري تمرکز کند.

کارلوس دونگا، سرمربي جديد تيم ملي برزيل که هفته گذشته به عنوان جانشين لوئيز فليپه اسکولاري انتخاب شد به نيمار هشدار داد زماني که در اردوي سلسائو حضور پيدا مي‌کند حق ندارد درگير مسائلي حاشيه‌اي همچون تبليغات براي برند خود شود.

نيمار در سال‌هاي اخير و به خصوص از زمان انتقالش به بارسلونا به ستاره اصلي تيم ملي برزيل تبديل شده است اما ظاهراً دونگا گرايش ستاره جوان تيمش به مسائل حاشيه‌اي در بازي‌هاي ملي و همچنين تمايل او به تغيير مداوم مدل‌هاي موي خود را نمي‌پسندد.

دونگا به شبکه گلوبو اسپورت گفت: در سراسر دنيا نيمار براي تيم ملي برزيل يک نماد است اما ما نمي‌خواهيم که تيم‌مان براي نيمار بازي کند. ما مي‌خواهيم نيمار براي تيم بازي کند. ما در تيم ملي برزيل قصد داريم ساختاري ايجاد کنيم که در آن به نيمار اجازه داده مي‌شود تاثيرگذار ظاهر شود و بتواند سرنوشت بازي را تغيير دهد.

دونگا افزود: تمرکز اصلي تمام بازيکنان ما روي تيم ملي معطوف باشد. براي آنها فوتبال و نه بازاريابي بايد دغدغه اصلي باشد. نيمار زماني که مصاحبه مي‌کند يا بايد کلاه تيم ملي را بر سرش بگذارد يا اصلاً نبايد کلاهي بر سر داشته باشد. در اينجا هيچ کسي حق ندارد از مصاحبه‌ها به عنوان ابزاري براي تبليغ لوگوي خودش استفاده کند. هيچ تيمي اجازه چنين کاري را به بازيکنانش نمي‌دهد و برزيل هم بايد از اين قاعده پيروي کند.

کاپيتان پيشين سلسائو که در جام جهاني 2010 نيز هدايت اين تيم را برعهده داشت، تصريح کرد: من نمي‌خواهم بازيکنانم در اردوي تيم ملي دغدغه آرايش مدل موي خود را داشته باشند. آنها مي‌توانند اين کارها را قبل از حضور در اردوي تيم ملي انجام دهند. تمرکز آنها بايد روي کاري باشد که در زمين بازي انجام مي‌دهند.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها