بازدید 1760

سيمئونه: قهرماني اتلتيکو در لاليگا اتفاقي نبود

کد خبر: ۴۲۰۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۳ 29 July 2014
سرمربي تيم فوتبال اتلتيکو مادريد معتقد است که قهرماني فصل گذشته تيمش در لاليگا اتفاقي نبوده است.

ديگو سيمئونه اعلام کرد که قهرماني فصل گذشته اتلتيکومادريد در لاليگا با توجه به پنج قهرماني مختلف در چهار سال گذشته اتفاقي نبوده است.

اتلتيکو فصل گذشته پس از 18 سال توانست قهرمان لاليگا شود و به فينال ليگ قهرمانان اروپا نيز برسد.

سيمئونه در اين باره اظهار داشت: افتخارات فصل گذشته اتفاقي به دست نيامد بلکه نتيجه کارهايي بود که در اين باشگاه انجام شده. اول قهرمان ليگ اروپا شديم و سپس سوپر جام، کوپا‌دل‌ري، سومي در ليگ و سال بعد قهرماني در ليگ و فينال ليگ قهرمانان اروپا.

وي اضافه کرد: با اضافه شدن ماريو ماندزوکيچ، آنتوان گريزمان و اوبلاک به علاوه بازيکناني که فصل گذشته در اختيار داشتيم باعث مي‌شود که دليلي براي عدم توانايي رقابت با بارسلونا و رئال مادريد وجود نداشته باشد. کادر فني در 40 روز گذشته روي تمام اين مسائل کار کرده است.

سرمربي اتلتيکو مادريد خاطرنشان کرد: فيليپه لوئيز تيم را ترک کرد و گوئيلرما به جاي وي به ما ملحق شد. کورتوئيس رفت در حالي که مويا و اوبلاک را به خدمت گرفتيم. ديگو کاستا را در خط حمله از دست داديم و به جاي او ماندزوکيچ را جذب کرديم.

وي اضافه کرد: گريزمان سرعتي را که کمبود آن در تيم وجود داشت براي ما فراهم مي‌کند. يک تيم را بر پايه 11 بازيکن نمي‌سازيم بلکه آن را بر اساس 18 يا 20 بازيکن بنا مي‌کنيم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها