بازدید 3462
شروع هيجان‌انگيز کالچو

برنامه فصل جديد سري A اعلام شد

کد خبر: ۴۲۰۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۲ 29 July 2014
برنامه فصل جديد رقابت‌هاي ليگ دسته اول فوتبال ايتاليا اعلام شد که در هفته نخست آن 2 بازي مهم برگزار خواهد شد.

فدارسيون فوتبال ايتاليا تقويم فصل جديد رقابت‌هاي ليگ دسته اول اين کشور، موسوم به سري A را اعلام کرد که بر طبق آن در هفته نخست که 30 آگوست (8 شهريور) رم نايب قهرمان فصل گذشته در استاديوم المپيکو بايد به مصاف فيورنتينا برود و ميلان در سن سيرو از لاتزيو پذيرايي خواهد کرد.

در هفته سوم فصل جديد کالچو 2 رقيب سنتي و پرافتخارترين تيم هاي فوتبال باشگاهي ايتاليا، يوونتوس و ميلان در ورزشگاه سن سيرو به مصاف هم خواهند رفت که اين بازي ماسيميليانو آلگري، سرمربي جديد يوونتوس را برابر شاگردان قديمي‌اش در ميلان قرار خواهد داد.

در فصل جديد سري A‌ که در روز 31 مي سال 2015 (10 خرداد 1394) به پايان خواهد رسيد، محدوديت‌هايي هم براي دربي‌ها درنظر گرفته شده است به نحوي که از برگزاري اين مسابقات به عنوان بازي نخست و پاياني هفته جلوگيري‌ مي شود و همچنين اگر در يک هفته تقويمي تيم‌ها 2 مسابقه برگزار کردند، بازي دوم نبايد دربي باشد.

نبرد يوونتوس، مدافع عنوان قهرماني با رم به عنوان نايب قهرمان فصل گذشته هم در هفته ششم صورت خواهد گرد که در آن بانوي پير پذيراي جالورسي است.

بازي اينتر – ناپولي در ورزشگاه سن‌سيرو نبرد بزرگ هفته هفتم است و رم و ناپولي، تيم سوم فصل گذشته در هفته دهم در ورزشگاه سن‌پائولو به مصاف هم مي‌روند.

همچنين دربي ميلان در هفته دوازدهم برگزار مي‌شود، هفته‌اي که لاتزيو هم پذيرايي يوونتوس خواهد بود. ضمن اينکه دربي ايتاليا ميان تيم‌هاي يوونتوس و اينتر در هفته هفدهم به ميزباني اينتر برگزار خواهد شد.

برنامه هفته نخست سري A به شرح زير است:

آتالانتا - ورونا

چزنا - پارما

کيه‌وو - يوونتوس

جنوا - ناپولي

ميلان - لاتزيو

پالرمو - سامپدوريا

رم - فيورنتينا

ساسولو - کالياري

تورينو - اينتر

اودينزه - امپولي
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار