بازدید 3325

مدیر فیس‌بوک درگیر پرونده جعل اسناد

قرار است مارک زاکربرگ مدیرعامل فیس‌بوک به منظور ادای شهادت در مورد پرونده جعل اسناد این شرکت، در دادگاهی در نیویورک حاضر شود
کد خبر: ۴۲۰۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱ 29 July 2014
قرار است مارک زاکربرگ مدیرعامل فیس‌بوک به منظور ادای شهادت در مورد پرونده جعل اسناد این شرکت، در دادگاهی در نیویورک حاضر شود.

به گزارش فارس به نقل از رویترز، در این دادگاه به تخلفات فردی به نام پل کگیلا رسیدگی می شود که با سندسازی و تقلب مدعی شده نیمی از سهام شرکت فیس بوک به وی تعلق دارد و از این طریق برای تصاحب بخشی از اموال مارک زاکربرگ تلاش می‌کند.

البته این فرد در سال 2003 قراردادی کاری را با زاکربرگ منعقد کرده بود، اما با دستکاری مفاد آن ادعا کرده که در حال حاضر باید مالکیت نیمی از فیس‌بوک را در اختیار بگیرد. البته زاکربرگ تنها شاهد این پرونده نیست، اما از جمله افرادی است که حضورش در دادگاه قطعی شده است.

قرار است این محاکمه در 17 نوامبر یعنی اواخر پاییز انجام شود. جالب اینکه کگیلا در سال 2010 از زاکربرگ شکایت کرده و مدعی شده بود در دوره دانشجویی وی در دانشگاه هاروارد قراردادی برای مالکیت نیمی از فیس بوک را امضا کرده بود.

زاکربرگ در این دوره برای شرکت کگیلا موسوم به StreetFax.com برنامه نویسی می کرد و خود وی اظهار داشته که موضوع قرارداد دو طرف صرفا مسائل کاری مربوط به همان شرکت بوده است. بعد از بررسی موضوع مشخص شد که کگیلا قرارداد یاد شده و پرینت ایمیلی که در همین زمینه برای زاکربرگ ارسال کرده بود را دستکاری کرده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر