بازدید 3522

آمادگی‌ایران برای برپایی بیمارستان‌صحرایی در غزه

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر از اعلام آمادگی این جمعیت برای اعزام تیم چهار نفره پزشکی و استقرار بیمارستان سریع الاحداث صحرایی با همه امکانات در غزه برای ارائه خدمات درمانی به آسیب دیدگان خبر داد.
کد خبر: ۴۲۰۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۲ 29 July 2014
معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر از اعلام آمادگی این جمعیت برای اعزام تیم چهار نفره پزشکی و استقرار بیمارستان سریع الاحداث صحرایی با همه امکانات در غزه برای ارائه خدمات درمانی به آسیب دیدگان خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از جمعیت هلال احمر، سید رضا رییس کرمی گفت: هلال احمر ایران به منظور ارائه خدمات درمانی به آسیب دیدگان جنگ در غزه برای برپایی بیمارستان سریع الاحداث صحرایی اعلام آمادگی کرده و در صورت صدور مجوز پرواز مراحل اعزام به فوریت انجام خواهد شد.

وی همچنین عنوان کرد: این بیمارستان سریع الاحداث صحرایی در مدت شش ساعت برپا می شود و به همه امکانات بیمارستانی از جمله اتاق عمل، آی.سی.یو، اورژانس، بخش های درمان سرپایی و بستری با 20 تخت مجهز بوده و زیرساخت های مورد نیاز برای برپایی آن هم، از جمله آب و برق در خود بیمارستان مهیا است.

ارسال تجهیزات و بیمارستان صحرایی به غزه پس از صدور مجوز

رییس کرمی با بیان این که با توجه به امکانات این بیمارستان صحرایی، انجام 100 عمل جراحی در آن ممکن خواهد بود، توضیح داد: برای ارائه خدمات درمانی در این بیمارستان صحرایی گروه پزشکی 23 نفره ای هم از جمله جراح عمومی، ارتوپدی، بیهوشی، متخصص زنان، پزشک عمومی، پرستار، بهیار و نیروهای تدارکاتی و تاسیساتی فعال خواهند بود.

وی اعلام کرد: به محض اعزام و انجام ارزیابی های تیم چهار نفره درمانی هلال احمر در غزه و اعلام به هلال احمر، تجهیزات و نیروهای مورد نیاز برای برپایی این بیمارستان صحرایی را پس از صدور مجوزهای لازم، ارسال خواهیم کرد.

اعلام آمادگی هلال احمر ایران برای پذیرش مجروحان انتقالی از فلسطین

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر همچنین با اعلام این که هلال احمر ایران برای پذیرش مجروحان انتقالی از فلسطین هم آمادگی دارد، تصریح کرد: ما آماده ارائه خدمت در 2 بیمارستان فوق تخصصی نورافشار و مجتمع دارویی و درمانی هلال احمر ایران هستیم.

رییس کرمی از آمادگی اعزام تیم ارزیاب هلال احمر ایران به غزه خبر داد و گفت: این تیم چهار نفره شامل سه پزشک و یک پرستار باسابقه ومتخصص در ارائه خدمت در بحران های داخلی و خارجی هستند که در صورت موافقت و صدور مجوز روادید بلافاصله عازم غزه خواهند شد.

وی افزود: این تیم در صورت اعزام ارزیابی های لازم برای نحوه برپایی بیمارستان صحرایی در فلسطین را انجام خواهد داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس