بازدید 67707
۶

حمله وحشیانه به گردشگران در شمال

سه مرد مأمورنما با حمله به تور دوچرخه سواری در حوالی نوشهر به سرقت خشونت‌آمیزی دست زدند.
کد خبر: ۴۲۰۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۹ 29 July 2014
سه مرد مأمورنما با حمله به تور دوچرخه سواری در حوالی نوشهر به سرقت خشونت‌آمیزی دست زدند.

به گزارش ایران، تور طبیعت‌گردی جنگل‌های شمال کشور که روز جمعه به صورت خانوادگی و در قالب تور دوچرخه‌ سواری یکی از شرکت‌های خدمات مسافرتی با حضور 20 گردشگر برگزار شده بود با حمله سه مرد مأمورنما دردسرساز شد.

مجید محمدی راهنمای این تور طبیعت‌ گردی در قالب دوچرخه سواری که گردشگران دوچرخه سوار را در مسیر جاده جنگلی کجور به نوشهر در جنگل‌های شمال کشور همراهی می‌کرد گفت که مهاجمان با جعل عنوان وابستگی به برخی نهادهای نظامی کشور با تبر و قمه و چاقو در منطقه‌ای که تلفن‌های همراه خارج از شبکه آنتن دهی بودند به گردشگران حمله کرده و علاوه بر سرقت وسایل گردشگران و از بین بردن یک دوچرخه با سرقت وسایل  و مقداری پول از محل متواری شدند.
 
براساس آنچه مجید محمدی گفته پرونده حمله به گردشگران طبیعت‌گرد و سرقت اموال گردشگران در نیروی انتظامی نوشهر تشکیل شده است. آن‌ طور که راهنمای این تور طبیعت‌گردی گفت: مهاجمان به این تور دوچرخه سواری، دو بیسیم ورزشی، عینک‌های گرانقیمت مخصوص دوچرخه سواری و جعبه ابزارهای لوازم یدکی همراه دوچرخه‌ها و مقادیری پول را سرقت کرده و پس از آن یک دوچرخه نیز به دلیل حمله این افراد با تبر به گردشگران آسیب دیده است. محمدی گفت که در حمله این اشخاص به تور گردشگری به دلیل پرتاب قمه توسط یکی از مهاجمان دست یکی از گردشگران آسیب دید و این گردشگر مصدوم شده و به پزشکی قانونی مراجعه کرد.

وی ادامه داد: پس از 13 سال اجرای تورهای طبیعت‌گردی، دوچرخه سواری و پیاده روی در مسیر گردشگری تعیین شده بین کجور و نوشهر، این نخستین بار است که با حمله اشخاص مهاجم در این منطقه به یک تور گردشگری مواجه شدیم. او در پاسخ به این سؤال که تأمین امنیت گردشگران در مناطق جنگلی و کوهستانی با کدام نهاد است گفت: هم سازمان میراث فرهنگی و هم نیروی انتظامی آشنایی کامل با این منطقه گردشگری دارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۶۹
انتشار یافته: ۶
به اينها ميگن راهزن
اینها از افراد غیر بومی هستند که ازاستانهای دیگر به بهانه مسافرت عزم شمال شده واز سادگی وامنیت منطقه سوء استفاده می کنند وگاهی باعث دعوا بین مسافرین وایجاد رعب ووحشت می گردند.
با این اوصاف میخواهیم گردشگر خارجی را هم بیاریم . با این اراذل و اوباش که صد در صد شناخته شده هستند ولی اراده ای برای مبارزه با آنها نیست چه میتوان کرد .
اینا بیست نفر بودند اونا سه نفر چرا مقاومت نکردند در ضمن آخه کسی که اومده دوچرخه سواری چی با خودش داره که این دزدهای ناشی به اونا حمله کردند
به به. همینو کم داشتیم.
بايد بشدت با اين افراد برخوردگردد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار