بازدید 3306

افزایش شهدای غزه در حملات تازه رژیم اسرائیل

سيزده فلسطيني در رفح و اردوگاه البريج به شهادت رسیدند.
کد خبر: ۴۲۰۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۰ 29 July 2014
خبرگزاری فرانسه از غزه،‌منابع بیمارستانی فلسطینی از شهادت سیزده فلسطینی خبر دادند. بر اساس اعلام این منابع هفت فلسطینی در گلوله‌باران رفح توسط نظامیان صهیونیست و شش فلسطینی نیز در حمله صهیونیستها به اردوگاه آوارگان البریج به شهادت رسیدند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد دست کم ده فلسطینی از جمله هشت کودک در حملات هوایی روز دوشنبه ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه الشاطی در غرب شهر غزه به شهادت رسیدند.

همچنین اشرف القدره گفت جنگنده‌های اف 16 رژیم صهیونیستی بعد از ظهر روز دوشنبه چند راکت به خیابان‌های اطراف اردوگاه آوارگان فلسطینی الشاطی که کودکان سرگرم بازی در آنجا بودند، شلیک کردند.

دست‌کم 10 فلسطینی از جمله هشت کودک بر اثر این حمله شهید و 45 تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از غزه، از طرف دیگر سامی ابو زهری سخنگوی جنبش حماس در بیانیه‌ ای اعلام کرد جنایت اسراییل در کشتار کودکان بی گناه در اردوگاه الشاطی جنایت جنگی است و این جنایت غیر انسانی احساسات مسلمانان را در روز عید سعید فطر جریحه دار کرده است.

ابو زهری افزود جنایت اسرائیل در کشتار غیر نظامیان و به ویژه کودکان مظلوم و بی‌دفاع نتیجه سکوت جامعه جهانی است و ارتکاب چنین جنایت‌هایی هرگز نمی‌تواند خللی در اراده محکم و مصمم مقاومت فلسطین ایجاد کند و بدون تردید اسرائیل بهای سنگینی پرداخت خواهد کرد .

گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس هم در بیانیه ای اعلام کرد مبارزان فلسطینی در اولین واکنش خود علیه اقدام وحشیانه و بزدلانه اسرائیل در کشتار کودکان و شهروندان بی دفاع در اردوگاه الشاطی چند موشک گراد به طرف شهرکهای یهودی نشین در جنوب اسرائیل شلیک کردند .
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار