بازدید 9267

احضار مرتضوی به دادسرا

وکیل‌مدافع تعدادی از کارگران که از سعید مرتضوی رییس سابق سازمان تامین اجتماعی به اتهام تصرف غیرقانونی در اموال دولتی، اختلاس و خیانت در امانت شکایت کرده‌اند از احضار مرتضوی به دادسرا خبر داد
کد خبر: ۴۲۰۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۲ 29 July 2014
وکیل‌مدافع تعدادی از کارگران که از سعید مرتضوی رییس سابق سازمان تامین اجتماعی به اتهام تصرف غیرقانونی در اموال دولتی، اختلاس و خیانت در امانت شکایت کرده‌اند از احضار مرتضوی به دادسرا خبر داد.

مصطفی ترک‌همدانی در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا سعید مرتضوی در رابطه پرونده تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی احضار شده است یا خیر؟ گفت: از سوی شعبه 15 دادسرای کارکنان دولت احضاریه‌ای صادر شده است که بر اساس آن رییس سابق سازمان تامین اجتماعی برای پاسخگویی به اتهاماتش در این شعبه حاضر شود.

وی با بیان اینکه پرونده تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی و شکایت کارگران از مرتضوی یکجا رسیدگی می‌شوند، گفت که زمان دقیق حضور مرتضوی در دادسرا مشخص نیست و این موضوع را دادسرا اعلام می‌کند.

به گزارش ایسنا پس از ارسال گزارش تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی از سوی مجلس به قوه قضاییه پرونده‌ای در این زمینه مفتوح شد. پس از آن جمعی از کارگران نیز به اتهام تصرف غیرقانونی در اموال دولتی، اختلاس و خیانت در امانت از مرتضوی شکایت کردند.

سخنگوی قوه قضاییه نیز اواسط اسفند 92 در باره آخرین وضعیت پرونده مرتضوی در بخش تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی عنوان کرده بود که این پرونده همچنان در مرحله تحقیقاتی دادسرا است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی