بازدید 1679

هشدار وزارت امور داخلی غزه درباره نقض آتش بس اسرائیل

کد خبر: ۴۲۰۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۱ 28 July 2014
 وزارت امور داخلی غزه تاکید کرد که آرامش نسبی حاضر در غزه یک آرامش میدانی و بدون هیچ توافقنامه ای است و بنابر این شهروندان هوشیار بوده و جانب احتیاط را رعایت کنند.

به گزارش  تسنیم به نقل از شبکه المیادین، وزارت امور داخلی فلسطین در بیانیه ای تاکید کرد که هیچ توافقی درباره آتش بس بین گروه های مقاومت و رژیم اشغالگر وجود ندارد زیرا این رژیم با برقراری آتش بس مخالفت کرد.

از سوی دیگر «سامی ابو زهری» سخنگوی جنبش حماس اعلام کرد که رژیم صهیونیستی با هر گونه آتش بس انسانی مرتبط با عید سعید فطر مخالفت می کند و این اهانت به احساسات مسلمانان و عبادت آنهاست.

در همین رابطه رسانه های خبری گزارش دادند که یک فروند هواپیمای شناسایی رژیم صهیونیستی امروز یک فروند موشک را به منطقه ای در مجاورت یکی از مدارس در خان یونس که آوارگان در آن پناه گرفته اند، شلیک کرد.

رسانه های خبری رژیم صهیونیستی شب گذشته گزارش دادند که کابینه اسرائیل دستوراتی به ارتش برای توقف هر گونه حملات و بمباران پایگاه ها در نوار غزه صادر کرده است و ارتش تنها در صورت مشاهده شلیک موشک های فلسطینی به سمت اهداف اسرائیلی، حملات را از سر خواهد گرفت.

با این حال ارتش رژیم صهیونیستی شب گذشته 20 پایگاه را در نوار غزه بمباران کرد و در همین راستا تلویزیون این رژیم گزارش داد که اسرائیل قصد ندارد به طور علنی موافقت خود را با پیشنهاد سازمان ملل برای برقراری آتش بس اعلام نماید اما عملا با آن موافقت کرده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل