بازدید 2055

نتانیاهو انتشار اخبار تلفات اسرائیلی‌­ها را ممنوع کرد

کد خبر: ۴۲۰۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۹ 28 July 2014
 رئیس حزب کار اسرائیل در بین تعدادی از دانشجویان دانشگاه تل آویو گفت که کابینه بنیامین نتانیاهو بر تلفات جانی نیروهای اسرائیلی سرپوش می­‌گذارد.

به گزارش تسنیم به نقل از پایگاه خبری پانوراما الشرق الاوسط، اسحاق هرتزوگ رئیس حزب کار اسرائیل در جمع تعدادی از دانشجویان دانشگاه تل آویو با اشاره به اینکه اکنون حماس مواضع حساسی را در داخل اسرائیل هدف قرار داده است، گفت: کابینه نتانیاهو با پخش اخبار نادرست در صدد منحرف کردن افکار عمومی اسرائیلی‌­ها و سرپوش گذاشتن بر تعداد تلفات جانی سربازان است.

وی افزود: در جنگی که اکنون علیه غزه در جریان است، مراکز حساس اسرائیل از جمله فرودگاه بن گوریون برای نخستین بار هدف قرار گرفت که این برای اسرائیل شکست و تحقیر است.

هرتزوگ تاکید کرد، کابینه نتانیاهو همواره در مورد خطر موشک‌­های حماس هشدار می داد اما نتوانست برای جلوگیری از اصابت این موشک‌ها به مواضع اسرائیلی کاری بکند و فقط به انتشار اخبار نادرست برای گمراه کردن افکار عمومی اسرائیلی ها اکتفا کرده است.

به گفته هرتزوگ، در یکی از حملات موشکی جنبش حماس، 9 اسرائیلی کشته شدند اما نتانیاهو به رسانه ها دستور داد که از انتشار این خبر خودداری کرده و اعلام کنند که فقط دو نفر زخمی شده‌­اند.

وی تاکید کرد که نتانیاهو بداند که نمی‌­توان حقیقت را انکار کرد و باید بدانیم که گنبد آهنی در برابر موشک­‌های فلسطینی­‌ها بی فایده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس