بازدید 8054

رژیم صهیونیستی بزرگترین بیمارستان غزه را هدف قرار داد

پیش از نیز اسرائیل به بیمارستان‌های الاقصی و بیت حانون نیز حمله کرده بود و در پی آن شمار بسیاری از فلسطینیان شهید و زخمی شدند.
کد خبر: ۴۲۰۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۵ 28 July 2014
رژیم صهیونیستی بزرگترین بیمارستان غزه را هدف قرار دادنیروی هوایی ارتش رژیم‌ صهیونیستی، حملات گسترده نظامی خود را که از بامداد روز سه‌شنبه (هفدهم تیر) با نام «صخره سخت» علیه نوار غزه آغاز کرد، با مقاومت گروه‌های فلسطینی در قالب عملیات «بنیان مرصوص» و «العصف المأکول» رو به رو شد. این تجاوز تاکنون ۱۰۴۹ شهید و بیش از ۶ هزار مجروح بر جای گذاشته است.

به گزارش «تابناک»، امروز جنگنده‌های اسرائیل بزرگ‌ترین بیمارستان غزه را هدف قرار دادند. خبرگزاری فرانسه در خبری فوری اعلام کرد، در حمله جنگنده‌های اسرائیلی به بیمارستان شفاء، دست کم ۷ کودک شهید شده‌اند. پیش از نیز اسرائیل به بیمارستان‌های الاقصی و بیت حانون نیز حمله کرده بود و در پی آن شمار بسیاری از فلسطینیان شهید و زخمی شدند.

همچنین حمله صهیونیست‌ها به یک پارک در غزه، ۳۰ شهید و زخمی بر جای گذاشت. جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی، ساعتی پیش یک پارک در شمال غزه را بمباران کردند که در پی آن ۳۰ فلسطینی ـ که نیمی از آنان کودک بودند ـ شهید و یا زخمی شدند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶۰
انتشار یافته: ۱۸
حقیقت اینه که تو این دنیا، اسرائیل هر غلطی که دلش بخواد انجام میده و یکنفر هم نیست که اونو بازخواست کنه و جرأت داشته باشه بهش بگه بالای چشمت ابروئه.
این دنیاییه که ابرقدرتها برای ما ساختن.
این افتخار بزرگ!! و وحشیانه رو به دولت و ملت اسرائییل و آمریکا و همپیمانان ایشان تبریک عرض می کنم!!!! روی تمام شیاطین رو سفید کردید .
پس چرا نماینده ی اسرائیل در سازمان ملل گفته ما فقط به نظامیان حمله میکنیم؟ چرا به پارک بازی کودکان حمله کردند؟
امیدوارم مقاومت تلافی کنه.تل اویو بابیدبا خاک صاف بشه.
خدایا آخه تا کی باید شاهد این زورگویی ها باشیم؟ ماهم که کاری جز لعن و نفرین از دستمون برنمیاد، اما حداقلش اینجوری کمی سبک میشیم پس همه با هم:
مرگ بر اسراییل جنایتکار
خدا سرنگون کنه هرچی صهیونیست زور گو رو
واقعا که نیروهای اسرائیل همون نیروهای شر وشیطان هستند.والا حمله به بیمارستان؛مدرسه،مهد کودک،منازل مسکونی چه توجیهی دارد؟؟؟ما در زمان حمله ی صدام زمانی که صدام لعنتی در شهرهایمون بمب شیمیایی ومیکروبی انداخت هم هیچگاه اصول انسانی را زیر پا نزاشتیم....
این دیوارها درحال فروریزیه 1- آزادی به سبک غربی 2- دموکراسی به سبک غربی 3- حقوق بشر به سبک غربی 4- تساوی حقوق زنان ومردان (فمینیسم)همین هاست که غربو سرپا نگهداشته
خاک عالم بر سر کشورهای عربی ودر راس انها عربستان که این همه ظلم وجنایت را می بینند وهیچ اقدامی نمیکنند و انگاه که ما از مظلوم حمایت میکنیم همین عربها با اسراییل هم پیمان میشوند برای فشار برایران
تاریخ ارتکاب هولوکاست قرن 21 رو بنام ص هیونیستها وحامیان حقوق بشری شان(!) ثبت کرد. تبریک
حقیقت اینه وقتی که پول داشته باشی هم می تونی بشر رو بخری و هم حقوق بشر رو.از دولت های بی عرضه عرب هم که آبی گرم نمی شه.
حقیقت اینه که تو این دنیا ما ازادی بیان نداریم ...
اسرائیل کثافت کاش میتونستم بیام و دوشا دوش فلسطینی های مظلوم بجنگم هر بچه ای که شهید میشه بیشتر دیوونه تر میشم.خداااااااااااا کجایی تو............................
از غده سرطانی منطقه چیزی غیر کشتار بر نمیاید به فرموده امام ره باید از ریشه خشکانده شود به امید روزی که مسلمانان جهان متحد و هوشیارشوند و دست از تفرقه بردارند وبه ریسمان الهی چنگ زنند
اسراییل به خواست خدا به آخر عمر خودش رسیده و مانند درنده ای وحشی برای زنده موندنش به هر جنایتی دست خواهد زد.از این به بعد خوی درنه اونها روز به روز بیشتر دیده میشه فقط باید به خدا توکل کردوبا توسل به اهل بیت وقرآن طناب دور گردنشو محکمترگرفت و حلقهاش را تنگ تر کرد و استقامت پیشه کرد و از زخمها خم به ابرو نیاورد.
اسرائیل این جرثومه فساد غده سرطانی مجسمه شیطان دشمن اسلام دشمن قران ودشمن پیامبر ودشمن بشریت باید از صفحه روزگار محو شودو انشاا... محو ونابودی آن نزدیک است چرا که ارتش ترک خورده اسرائیل باکشتن کودکان مظلوم ابراز اندام میکنند در حالیکه موجودیت اسرائیل با این ارتش ترسو بر باد رفته است وانشاا... به همین زودیها مضمحل خواهد شد.
آیا الان وقت ارسال سیل سلاح های پیشرفته ایران به غزه و کرانه باختری در جواب کشتار کودکان بی گناه توسط اسرائیل نیست؟؟
مسلح شدن کرانه باختری=نابودی صهیونیست
امیدوارم حماقت های نژادپرستانه صهیونیست ها به روزی تموم بشه ... مرگ بر نژاد پرستی ... مرگ بر کودک کشی
لعنت بر اسرائیل و هم پیمانانش و کسانی که در هر جای دنیا هستند و فرهنگ خودبینی و اسرائیلی دارند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر