بازدید 1715

بیانیه جنبش حماس به مناسبت عید سعید فطر

کد خبر: ۴۲۰۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۱ 28 July 2014
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" به مناسبت عید سعید فطر بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش(ایسنا) به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین متن این بیانیه به شرح زیر است:

ملت فلسطین مقاومت، ایثار پایداری مثال زدنی در مقابله با دشمن صهیونیستی و تجاوزات آن از خود به نمایش گذاشت و از خود و حقوق مشروع خود و کرامت امت اسلامی و عربی به دفاع برخواسته و بسیاری از فرزندان آن شهید و یا مجروح شده و خون آن ها شعله ور کننده انتفاضه و سرآغازی برای آزاد سازی فلسطین و بازگشت آوارگان به شهر و دیار خود خواهد بود.

ما در جنبش حماس به مناسبت فرارسیدن عید مبارک فطر پیروزی و دستاوردهای دلاورمردان قسام و مقاومت فلسطین در برابر دشمن صهیونیستی و مبارزات و پایداری قهرمانانه آنان در برابر دشمن و نوآوری‌های آنان در نبرد با این رژیم غاصب را می‌ستاییم و به همین منظور موارد زیر را مورد تاکید قرار می‌دهیم:

نخست: به روح پاک شهدای فلسطین در نوار غزه، کرانه باختری و قدس اشغالی سلام و درود فرستاده و تاکید می کنیم که خون آنان هدر نخواهد رفت و قاتلان دیر یا زود به دست عدالت سپرده خواهند شد. ما از خداوند سبحان برای مجروحان شفای عاجل طلب نموده و به خانواده های شهدا تبریک و تسلیت می گوییم.

دوم: عید سعید فطر باید روز همبستگی با ملت فلسطین در داخل و خارج و وفاداری به خون شهدا و مجروحان و ایثار و فداکاری های شیرمردان مقاومت و اسرا باشد.

سوم: ضمن تقدیر و تشکر از تمامی فعالیت های رسانه ای ، مردمی و سیاسی در حمایت از نوار غزه در سراسر کشورهای اسلامی و عربی و دیگر کشورهای جهان و تمجید از تدارک بینندگان این فعالیت ها، از تمامی این طرف ها می خواهیم به حمایت های خود از ملت فلسطین تا زمان برچیدن کامل اشغالگری از اراضی فلسطینی ادامه دهند.

در پایان رحمت و مغفرت خداوند رابرای شهدا، شفای عاجل را برای مجروحان و آزادی را برای اسرا از خداوند مسالت می نماییم و فداکاری و مبارزات قهرمانانه دلاورمردان قسام و دیگر گروه های مقاومت فلسطین را مایه افتخار و مباهات خود می دانیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر