بازدید 31962
ستاره‌های دنیای فوتبال عید فطر را تبریک می‌گویند؛

از «عید مبارک» دژاگه تا پیام تبریک مسعود اوزیل به مسلمانان جهان

ستاره‌های دنیای فوتبال نیز با حلول ماه شوال و پایان یک ماه روزه‌داری و عبادت مسلمانان جهان، فرا رسیدن عید فطر را تبریک گفتند.
کد خبر: ۴۲۰۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۱ 28 July 2014
از «عید مبارک» دژاگه تا پیام تبریک مسعود اوزیل به مسلمانان جهانستاره‌های دنیای فوتبال نیز با حلول ماه شوال و پایان یک ماه روزه‌داری و عبادت مسلمانان جهان، فرا رسیدن عید فطر را تبریک گفتند.

به گزارش «تابناک»، از امروز که در برخی کشور‌ها عید فطر اعلام شد تا این لحظه، ستاره‌های دنیای فوتبال در شبکه‌های اجتماعی، فرا رسیدن عید بزرگ مسلمین جهان را تبریک گفتند. این روز‌ها وقتی سخن از بازیکنان مسلمان به میان می آید، همه به یاد مسعود اوزیل، کرد مهاجری می‌افتند که یک ماه پیش، همراه با تیم ملی آلمان قهرمان جهان شد و هیچ گاه از نمایش تمایلات مذهبی‌اش ابایی نداشته است. مسعود اوزیل یکی از نخستین کسانی بود که در حساب توئیترش برای همه مسلمانان و خانواد‌هایشان، عید پر خیر و برکتی آرزو کرد.

از «عید مبارک» دژاگه تا پیام مسعود اوزیل به مسلمانان جهان

این‌ روز‌ها جمعیت بازیکنان مسلمانی که در سطح اول فوتبال دنیا هستند، روز به روز در حال افزایش است. در همین جام‌جهانی گذشته، نزدیک ۱۰۲ بازیکن مسلمان در میان نزدیک به هفتصد بازیکن حاضر در جام‌جهانی حاضر بودند و مصادف شدن بخشی از جام‌جهانی با ماه رمضان، واکنش‌هایی را هم به همراه داشت. با این حال، حلول ماه شوال و فرا رسیدن عید بزرگ مسلمانان در میان بازیکنان مسلمان سرتاسر دنیا واکنش‌های یکسانی داشته است.

البته این تنها بازیکنان مسلمان نبودند که نسبت به فرارسیدن عید فطر واکنش نشان دادند، بلکه بازیکنان غیرمسلمان دیگری هم بودند که به احترام همبازی‌های مسلمان خود عید فطر را تبریک گفتند.

«لوکاس پودلسکی» که در تیم ملی آلمان با سامی خدیرا و مسعود اوزیل مسلمان همبازی است و در آرسنال هم چند همبازی مسلمان دارد، از جمله این بازیکنان بود که در حساب توئیترش عید را به دوستان مسلمانش تبریک گفته است.

از «عید مبارک» دژاگه تا پیام مسعود اوزیل به مسلمانان جهان

باشگاه‌های بزرگ فوتبال، به ویژه آن‌هایی که از بازیکنان مسلمان در ترکیب خود سود می‌بردند، هم در صفحه رسمی خود در شبکه‌های اجتماعی عید سعید فطر را به مسلمان تبریک گفتند. لیورپول جز نخستین باشگاه‌هایی بود که در صفحه فیسبوک و سایت خود عید فطر را به مسلمان جهان تبریک گفت. پس از آن، آرسنال هم دیگر باشگاهی بود که در حساب توئیترش عید فطر را به مسلمانان تبریک گفت.

از «عید مبارک» دژاگه تا پیام مسعود اوزیل به مسلمانان جهان

از میان بازیکنان ایرانی، اشکان داژگه که نسبت به دیگران حضور فعالانه‌تری در شبکه‌های اجتماعی دارد، با گذاردن تصویری با نوشته «EID MUBARK» پیشاپیش عید فطر را به هموطنان و مسلمانان جهان تبریک گفته است. البته در این زمینه، بازیکنان ایرانی نسبت به سایر بازیکنان مسلمان کم‌کار‌تر بودند و تا کنون تنها این دژاگه بود که در فیس بوک خود، عید را به مسلمانان جهان تبریک گفت.

از «عید مبارک» دژاگه تا پیام مسعود اوزیل به مسلمانان جهان

در ادامه می‌توانید واکنش دیگر بازیکنان مسلمان را به عید فطر در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید؛


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶۸
انتشار یافته: ۱۳
مسعوت اوزیل مهاجر ترکه نه کرد
بازیکنای داخلی خودمون؟؟
سید مهدی رحمتی
و سید حسین حسینی در اینستاگرام؟
عید همگی مبارک، البته خوب است عید را با ابزار کفار (فیس بوک) تبریک نگوییم. از سامانه های خودمان استفاده کنیم.
عیدتون مبارک ،انشاءالله طاعات و عبادات تون قبول درگاه حق باشه ، عوامل سایت خبری تابناک تبریک عید بر شما
ما شهید ندادیم که از سایت های صهیونیستی فیسبوک و توویتر اینجا مطلب بذارید ...
مسعود اوزیل کرد نیست.
عید همه مبارک.
با عرض شرمندگی و پوزش از درگاه باری تعالی من نتونستم امسال رو روزه بگیرم. ای خدا ای کریم ای مهربان شرمنده، منو ببخش و از سر تقصیرات و گناهانم بگذر. میدونم کار کشاورزی و کار زیر نور آفتاب بهونه ای بیش نبود واقعا روسیاهم منو ببخش خدا جون
خاک تو سرش با اون بدن لختش. ترکیه ای بدبخت.
آقای تابناک! نمیدونم چرا اصرار داری مسعوت اوزیل رو کرد معرفی کنی. ایشون ترک هست. اگه پیغام پودولسکی رو هم خوب بخونی, بایرام رو تبریک گفته. نمیدونم معناش رو میدونی یا نه. از ضدیت با ترک ها دست بردار.
محمد جعفر شما هم تبریک بگو این گلچین کامل بشه :D
1
1
بژی کورد بژی مسعوداوزیل
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها