بازدید 2191

کاکا : از دوران حضورم در رئال راضي هستم

کد خبر: ۴۲۰۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۸ 28 July 2014
کاکا پس از 11 سال حضور در فوتبال اروپا در 32 سالگي به کشورش بازگشته است. او که در سال 2009 با 67 ميليون يورو از ميلان به رئال آمد هرگز نتوانست درخشش در ترکيب روسونري را در مادريد تکرار کند هرچند که خود او دوران حضورش در رئال را يک شکست نمي داند.

او در مصاحبه با برنامه اسپورت اسپکتاکولار چنين گفت : "دوران حضور من در رئال يک ناکامي به حساب نمي آيد . 120 بار براي اين تيم بازي کردم و 28 گل نيز به ثمر رساندم.بطور متوسط سالي 30 بازي براي رئال انجام دادم. لاليگا،کوپا دل ري و سوپرجام اسپانيا را با اين تيم بدست آوردم."

اين ستاره سابق تيم ملي برزيل يک ماه بصورت قرضي در سائو پائولو بازي مي کند و سپس راهي امريکا خواهد شد تا به عضويت اورلاندو ستي در بيايد.

کاکا همچنين در مورد مورينيو گفت : " مورينيو به من کمک کرد تا پيشرفت کنم؛صبر داشته باشم و براي رسيدن به هدفم مبارزه کنم. به تصميمات او احترام مي گذارم .

ياد گرفتم که با تصميمات مربي کنار بيايم و مي دانستم که او منفعت تيم را در نظر مي گيرد. هر زمان که به من فرصت بازي مي داد با حداکثر توانم بازي مي کردم.

او در سه سالي که زير نظرش بازي کردم باعث شد تا به بلوغ فکري برسم. از يک کودک به يک انسان بالغ تبديل شدم. اين روند البته به سادگي طي نشد و دشوارترين لحظات کار کردن من زير نظر مورينو بودند."
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان