بازدید 52291
۵

حقایقی دردناک درباره زنان موصل

گروه تروریستی داعش در تازه ترین جنایت خود به مناسبت عید سعید فطر فراخوانی داده است که در آن زنان و دختران موصل را به اجبار به عقد و ازدواج تروریست ها در می آورد.
کد خبر: ۴۲۰۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۵ 28 July 2014
گروه تروریستی داعش در تازه ترین جنایت خود به مناسبت عید سعید فطر فراخوانی داده است که در آن زنان و دختران موصل را به اجبار به عقد و ازدواج تروریست ها در می آورد.

به گزارش خبرگزاری مهر، 20 خرداد خبر اشغال موصل توسط گروه تروریستی داعش به تیتر یک رسانه های جهان تبدیل شد. اشغال موصل پایان ماجرا نبود و از آن زمان تاکنون اقدامات عجیب و دور از انسانیت این گروه در مناطق تحت سیطره خود در عراق همچنان سوژه مطبوعات قرار دارد.

تروریست های داعش به محض استقرار در موصل منشوری را تهیه کردند و در آن فرامین خود را به مردم این شهر ابلاغ کردند. به موجب این فرامین، زنان باید روبنده داشته باشند و لباس بلند به تن داشته باشند. داعشی ها همچنین اعلام کردند صورت مانکن های لباس نیز باید پوشانده شود.

تروریست های داعش تهدید کردند سرپیچی از قوانین این گروه عواقب سختی حتی تا مجازات اعدام را به همراه خواهد داشت. مدتی پس از اعلام این منشور، تروریست های داعش آمار زنان مجرد و متاهل موصل را جمع آوری و اعلام کردند خانواده های عراقی باید دختران خود را در جهاد نکاح شرکت دهند و در غیر اینصورت باید جریمه مالی سنگینی پرداخت کنند.

این اقدام باعث شد شماری از زنان موصل که برخی از آنها از سوی تروریست ها مورد تجاوز و هتک حرمت قرار گرفته بودند خودکشی کنند.

بنا بر اعلام روسیا الیوم، گروه تروریستی داعش به مناسبت عید فطر فراخوان جدیدی داده است و از ساکنان موصل خواسته است در تعطیلات عید فطر دختران خود را وادار به جهاد نکاح کنند. این فراخوان از طریق مساجد اعلام شد.

داعشی ها در این فراخوان تهدید کرده اند مجازات سختی در انتظار کسانی است که با این دستور مخالفت کنند. به این مجازات اشاره ای نشده است.

در راستای انجام این دستور پلاکاردهایی بر در و دیوار شهر نصب شده و در آنها اعلام شده است که دختران با شرکت در جهاد نکاح به تکلیف ملی و شرعی خود عمل می کنند!

تروریست های داعش علاوه بر تهدید به مجازات از شگرد تشویق و پاداش نیز برای اشاعه فحشا و فساد در میان خود استفاده می کند به طوری که این گروه اعلام کرده است کسی که در جهاد نکاح شرکت کند 800 هزار دلار دریافت خواهد کرد.

داعش چنین مبالغ هنگفتی را از ذخیره بانک ها تامین می کند. این گروه پس از اشغال موصل تمامی بانک ها را تحت تصرف خود درآوردند و مبلغی حدود 400 میلیون دلار به جیب زدند.

برخی شهروندان عراقی در این رابطه اعلام کرده اند تروریست های داعش زنانی را که با جهاد نکاح مخالفت می کنند مورد ضرب و شتم قرار می دهند و آنها را تهدید به کشتن می کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۹۲
انتشار یافته: ۵
اینها یک مشت بیمار جنسی هستند که زیر عنوان دین و با کوتاهی مبلغان اصلی دین رشد کرده و از این حربه برای رسیدن به امیال کثیف خودشون استفاده می کنند. نمیدونم چرا جنایتی که اینها در حق دین انجام می دهند را کوچک شمرده و همه سکوت کرده ایم؟
اين بي ناموسيها از اين بيشرفها كه ميخواهند چهره ملكوتي اسلام را خراب كنمد بعيد نيست.اميدوارم اين عيد فطر روز دفن اين جنايتكاران نسل يزيد باشد
فکر کنم اخر الزمان نزدیکه. امام زمان باید بیاد بساز این کثافتها را جمع کنه
خدا لعنتشون کنه
وقتش نرسیده امام زمان ظهور کنه؟ ازیین فساد باید بیشتر بشه؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار