بازدید 3167

ضرورت بسط فرهنگ بخشش

کد خبر: ۴۲۰۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۰ 28 July 2014
نماینده مردم شهرکرد در مجلس٬ با مثبت ارزیابی کردن اقدام مجمع خیرین سلامت در نجات جوان محکوم به اعدام٬ گفت: رایزنی‌ و تلاش‌های مجمع خیرین سلامت در جلب رضایت خانواده مقتول شهرکردی و رهایی جوان محکوم به اعدام از مرگ قابل ستایش است.

سیدسعید زمانیان دهکردی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت٬ با مثبت ارزیابی کردن اقدامات مجمع خیرین سلامت در نجات جوان اعدامی بر ضرورت بسط فرهنگ بخشش در جامعه تاکید کرد و گفت: رایزنی و تلاش‌های مجمع خیرین سلامت در جلب رضایت از خانواده مقتول شهرکردی و رهایی جوان محکوم به اعدام ازمرگ  قابل ستایش است.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی٬ با یادآوری تلاش مجمع خیرین سلامت در نجات جوان اعدامی٬ افزود: تلاش این مجمع در جلب رضایت خانواده شهرکردی و گذشت خانواده مقتول از حق قصاص در قبال ساخت پایگاه اورژانس در روستای چالشتر قابل ستایش است.

وی افزود: در اخذ رضایت از خانواده مقتول که قصاص حق شان بود نباید از زحمات اعضای مجمع خیرین سلامت استان چهار محال و بختیاری٬ بزرگان محلی و بستگان مقتول چشم پوشی کرد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مجلس نهم، در مورد گذشت خانواده مقتول از قصاص و تبعات انسانی این امردر جامعه٬ گفت: خانواده مقتول و بستگان آنها که در راه نجات جوان اعدامی تلاش کردند در خاطره‌ها باقی می مانند و این اقدام قابل تشکر است.

زمانیان دهکردی در مورد فعالیت‌های مجمع خیرین سلامت در استان چهار محال و بختیاری افزود: نمی توان از تلاشهای اعضای مجمع خیرین سلامت که همگی از ایثارگران و زخمتکشان هستند چشم پوشی کرد.

وی ادامه داد: ساخت بیمارستان٬ خانه بهداشت و مراکز درمانی در استان چهار محال و بختیاری و مناطق محروم  از اقدامات مجمع خیرین سلامت است.

زمانیان با یادآوری حفظ قرآن از سوی قاتل در دوران حبس خود٬ گفت: این جوان در طول مدت حبس توانست حافظ قرآن شود که خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته خانواده مقتول از حق خود برای قصاص اعدام گذشتند.

بنابراین گزارش٬ جوانی که 8 سال پیش در درگیری جوان دیگری را در شهرکرد به قتل رسانده بود با پیگیری‌های مجمع خیرین سلامت، بزرگان محلی و تعهد ساخت پایگاه اورژانس به نام مقتول در روستای چالشتر و با هزینه یک میلیارد ریال تا پایان امسال در دو 2 طبقه و با زیر بنای 200 متر مربع از حق قصاص اعدام گذشت کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل