بازدید 16041
۸

بار دیگر مایکروسافت، Siri اپل را به تمسخر گرفت + فیلم

داستان تبلیغات مایکروسافت برای منشی مجازی ویندوز فون یعنی Cortana به تدریج‌ به ‌داستانی جالب و در عین حال جدلی تبدیل می‌شود. این بار نیز مایکروسافت در یک تبلیغات تلویزیونی، اقدام تمسخر منشی مجازی اپل یعنی Siri کرده است. این برای دومین بار است که مایکروسافت به ‌چنین تبلیغات جدلی روی آورده است.
کد خبر: ۴۲۰۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۵ 28 July 2014
مایکروسافت مجددا Siri اپل را به تمسخر گرفت + فیلم
داستان تبلیغات مایکروسافت برای منشی مجازی ویندوز فون یعنی Cortana به تدریج‌ به ‌داستانی جالب و در عین حال جدلی تبدیل می‌شود. این بار نیز مایکروسافت در یک تبلیغات تلویزیونی، اقدام تمسخر منشی مجازی اپل یعنی Siri کرده است. این برای دومین بار است که مایکروسافت به ‌چنین تبلیغات جدلی روی آورده است.

به گزارش «تابناک»، مایکروسافت در یک تبلیغات تلویزیونی سی ثانیه‌ای با نام Happy Anniversary اقدام به مقایسه منشی مجازی خود یعنی Cortana با منشی مجازی اپل یعنی Siri بر روی دو گوشی هوشمند Lumia ۶۳۵ و iPhone ۵S کرد.

این فیلم تبلیغاتی کوتاه بر این اساس است که فردی برای امورات مربوط به سالگرد ازدواج خود از این دو منشی مجازی ‌کمک می‌خواهد و در آن Cortana، ضعف Siri را در سر و سامان دادن به موضوعات آشکار می‌کند.

مایکروسافت مجددا Siri اپل را به تمسخر گرفت + فیلم
در وهله نخست، این فرد از منشی‌های مجازی می‌خواهد، هنگامی که همسرش با وی تماس گرفت، به وی یادآوری کند‌ که سالگرد ازدواجشان را تبریک بگوید، در حالی که Cortana این وظیفه را به خوبی انجام می‌دهد، ‌Siri اعلام می‌کند که از انجام آن ناتوان است!

همچنین این فرد از Cortana می‌خواهد‌ هنگامی که به نزدیکی یک گل فروشی رسید به وی یادآوری کند که برای همسر خود گل رز بخرد. باز هم در حالی که Cortana این مسئولیت را به خوبی انجام می‌دهد، ‌Siri اعلام می‌کند که نمی‌تواند این کار را انجام دهد.

در پایان نیز Cortana‌ خودکار با یاد‌آوری زمان ترافیک به این فرد اعلام می‌کند که زمان حرکت خود را برای ‌برخورد نکردن به ترافیک تعیین کند، در حالی که Siri کار خود را با این جمله پایان می‌دهد: Now that is a smart phone

البته این برای نخستین بار نیست که مایکروسافت به این شکل اقدام به تمسخر اپل‌ می‌کند. پیش از این نیز یک بار دیگر در یک تبلیغات تلویزیونی مشابه، همین کار از سوی مایکروسافت صورت گرفته بود و در خصوص رقابت بین iPad Air و Surface نیز شاهد یک چنین تبلیغاتی بودیم؛ تبلیغاتی که بعید نیست دیر یا زود سر و صدای اپل را به آسمان برده و جنجال جدیدی به راه اندازد!


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۵
انتشار یافته: ۸
نوکیا که کلا چیز به درد نخوریه، یک گوشی و شرکت عقب مانده، پس حتی اگه با مایکروسافت هم لینک شده باشه باز فایده نداره،

اپل هم با iOS به گرد پای اندروید هم نمی رسه.

فقط اندروید، سیستم عامل رایگان و اوپن سورس گوگل، در کل فقط گوگل، چون مثل مایکروسافت حرص پول گرفتن بابت خدمات نداره، خدماتش رو رایگان میده پولش رو از تبلیغ در میاره.
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
به همین خاطر هم هست که شاهد هرج و مرج و هرکی هرکی در اندروید هستیم!
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
معلومه داداش اطلاعات خودت قدیمی و بدرد نخوره اندروید سیستم عامل خوبی است ولی به زودی به روز لینوکس می افته الان هزارن نسخه که نمی دونی کدومش با سخت افزار گوشیت مچ است همین الان سرعت ویندوز فن خیلی بالاتر از اندروید است
ناشناس
| Ireland |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
عوضش اطلاعات رو همچین شیرین میفروشه!
این شرکت های آمریکایی فقط ادعاشون میشه گوشی فقط htc سیستم عامل هم فقط آندروید.
هرچقدر اپل در زمینه سخت افزار و ساخت دستگاه های بی نقص از نظر سخت افزاری تبحر داره، مایکروسافت بزرگترین غول نرم افزاری دنیاست ..
اندروید = هنگ = اعصاب خوردی ، گوشی های شاخ اندرویدی هم هنگ میکنه وای به حال گوشی های ارزون قیمت من که میخوام یه گوشی ویندوزی بخرم ، open source یعنی اینکه هر شرکتی هر طوری بخواد ایجاد رابطه میکنه (انگولک) ، دستیار صوتی مایکروسافت واقعا عالیه بزودی مایکروسافت بازار موبایل رو هم بدست میاره .
این داستان رو مدت‌ها قبل apple با I'm an apple شروع کرد!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل