بازدید 2279

تمجيد خوان ماتا از روحيه و ذهنيت پيروز فان خال

کد خبر: ۴۲۰۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۵ 28 July 2014
هافبک اسپانيايي منچستريونايتد در گفت‌وگويي به تمجيد از ذهنيت و روحيه سرمربي جديد تيمش پرداخته است.

لوييس فان خال هلندي پس از آنکه هلند را به مقام سوم جام جهاني 2014 برزيل رساند به تيم منچستريونايتد پيوست و اکنون اين تيم را تمرين مي‌دهد.

فان خال تاکنون يونايتدها را به دو پيروزي در بازي‌هاي دوستانه پيش فصل رسانده است. شياطين سرخ هفت بر صفر مقابل لس آنجلس گلکسي آمريکا و سه بر دو مقابل رم پيروز شدند.

سيستمي که فان خال تيمش را به ميدان مي‌فرستد 2-5-3 است که سيستم مورد علاقه وي است. خوان ماتا نيز در اين سيستم به بازيکن اصلي اين تيم بدل شده اما از انتقادهاي سرمربي تيمش پس از پيروزي مقابل رم در امان نماند.

ماتا با تمجيد از فان خال و روحيه وي گفت: پس از بازي با رم به خاطر آنکه دو گل خورده بوديم ناراحت بود اما بر اين باور هستم که با روش‌هايي که تاکنون به کار گرفته مربي خوب و بزرگي است. او با همه بازيکنان صادق است و فکر مي‌کنم راه‌هاي ساده‌اي براي درک کردن هرچه بهتر فوتبال در سر دارد. او ذهنيتي قوي و روحيه‌اي پيروز دارد. موفقيت‌هايي که در تيم‌هاي مختلف و در ليگ‌هاي بزرگ دنيا دارد نشان از آن دارد که کارش را بلد است.

ماتا افزود: فصلي نو آغاز شده و ما سعي مي‌کنيم خودمان را با شرايط وفق دهيم. به عنوان يک بازيکن، شما دوست داريد مربي‌اي چون فان خال داشته باشيد. دوست داريد بهتر بازي کنيد و در همه ديدارها از هر راهي که شده به پيروزي برسيد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار