بازدید 3967

تلفات سنگین داعش در موصل و در نزدیکی بیجی

کد خبر: ۴۲۰۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۲ 28 July 2014

منابع امنیتی عراقی از هلاکت ۱۵۰ تروریست تکفیری و بعثی در موصل و نیز کشته شدن ۴۰ تروریست دیگر در نزدیکی پالایشگاه بیجی خبر دادند.

به گزارش تسنیم به نقل از پایگاه المسله، منابع نظامی عراقی اعلام کردند: بالگردهای ارتش عراق 150 داعشی را در موصل به هلاکت رساندند.

این در حالی است که ساکنان شهر موصل که از این شهر فرار کرده اند از سرباز گیری اجباری از سوی داعش خبر دادند و افزودند: افرادی که زور جذب می شوند برای جنگ در سوریه و داخل عراق اعزام می شوند.

این درحالی است که هلال احمر عراق تعداد آوارگان را 113 هزار و316 خانواده در استانهای نینوا، صلاح الدین، دیالی و کرکوک خبر داد.

نیروهای امنیتی عراقی در استان الانبار از هلاکت هفت فرد مسلح وابسته به داعش هنگام یورش آنها به مرکز تیپ هشتم در الرمادی خبر دادند.

یک منبع امنیتی در استان دیالی اعلام کرد: گروهک داعش سه جوان را در السعدیه در 60 کیلومتری شمال شرق بعقوبه اعدام کردند.

در نزدیکی پالایشگاه بیجی و مناطق آلبو جواری و 600 دستگاه بالگردهای ارتش عراق با هدف قرار دادن مراکز تجمع تروریست های داعش 40 نفر از آنها را به هلاکت رساندند و 12 خودرو متعلق به آنها را نیز منهدم کردند.

یک منبع امنیتی وابسته به فرماندهی عملیات دجله در دیالی از کشف 31 جسد متعلق به گروهک داعش که در درگیری با نیروهای امنیتی در شمال بعقوبه به هلاکت رسیده اند خبر داد.

ثامر الذیبانی رئیس کمیته امنیتی بابل اعلام کرد: دستگاه اطلاعاتی با همکاری نیروی هوایی 27 داعشی را در منطقه جرف الصخر در شمال بابل به هلاکت رسانده اند.

از سوی دیگر منابع عراقی از اصابت چند گلوله خمپاره به اللطیفه در جنوب بغداد هنگام بازدید جلال الدین الصغیر از رهبران مجلس اعلای اسلامی از واحدهای مردمی در این منطقه خبر دادند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها