بازدید 2023
وزارت امور داخلی فلسطین اعلام کرد

برقراری آرامش نسبی در غزه

کد خبر: ۴۲۰۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۶ 28 July 2014

وزارت امور داخلی فلسطین در بیانیه‌ای با بیان اینکه اکنون آرامشی نسبی بر نوار غزه حاکم است، اعلام کرد که این آرامش نسبی ناشی از توافق مقاومت با اشغالگران بر سر آتش‌بس نیست، به همین دلیل فلسطینیان جانب احتیاط را از دست ندهند.

به گزارش خبرگزاری فارس در غزه، وزارت امور داخلی فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد: آرامشی نسبی هم اکنون بر نوار غزه حاکم است و اگر آرامشی هم در عرصه میدانی مشاهده می‌شود، ناشی از هرگونه توافق بر سر آتش‌بس نیست.

این بیانیه افزوده است: گروه‌های مقاومت فلسطینی با رژیم صهیونیستی بر سر آتش‌بس بشردوستانه به دلیل خواسته‌های صهیونیستی به توافق نرسیده‌اند و از فلسطینیان ساکن نوار غزه خواسته می‌شود، طی ساعات آینده جانب احتیاط را از دست ندهند.

از سوی دیگر جنبش حماس عدم پذیرش آتش‌بس بشردوستانه که مصادف با عید فطر شده، از سوی رژیم اشغالگر را نادیده گرفتن و سبک شمردن احساسات مسلمانان و اعتقادات و آیین‌های مذهبی آنها دانست و در بیانیه‌ای کابینه رژیم صهیونیستی را مسئول اتخاذ این تصمیم برشمرد.

گروه‌های مقاومت فسطینی با آتش‌بس بشردوستانه 24 ساعته موافقت کرده بودند که از ساعت 14 روز گذشته آغاز می‌شد، اما رژیم صهیونیستی به آن پاسخ نداد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار