بازدید 4259

ایران خودرو:سندخودروصادرشده وسود تاخیر به مشتری تعلق گرفته

کد خبر: ۴۲۰۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰ 29 July 2014
سرویس با بینندگان  مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:

مدیر محترم سایت وزین تابناک: با سلام و احترام
درپی فراخوان اول اینترنتی اردیبهشت ماه ایران خودرو، بعنوان مصرف کننده واقعی، نه تنها با مراجعه به سایت، حتی با مراجعه حضوری به نمایندگی این شرکت، موفق به خرید خودرو نگردیدم! در فراخوان دوم فروش فوری این شرکت به مناسبت تولد مولای متقیان (با اعمال محدودیت در تعداد) موفق به ثبت نام (با قراردادشماره7754265)شدم. اما با گذشت بیش از یکماه، این شرکت هنوز به تعهد خود عمل نکرده، در حالی که به مناسبت نیمه شعبان مجددا فراخوان فروش فوری زده است. حال سوال این است که آیا این شرکت می تواند با وجود عدم انجام تعهدات قبلی، مجاز به جذب و بلوکه کردن پول مشتریان دیگری باشد؟ آیا این امر عمل به شعار "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" است؟ آیا این ترغیب مردم به مصرف کالای ایرانی و حمایت از سرمایه، کار و اعتماد مردم است؟ بنده که هم اکنون بدون وسیله نقلیه هستم، پول خودروی قبلی بعلاوه مبلغ وام دریافتی ام در اختیار این شرکت است، در حال پرداخت سود25 درصد وام مذکور هستم، تا چه زمانی باید در انتظار خودرو موعود! یا جریمه تاخیر15درصدی!! آن شرکت باشم؟

پاسخ:

باسلام واحترام
ضمن تقدیر وتشکر از همکاری وتعامل سازنده آن رسانه محترم،بازگشت به نامه شماره1288/ت درتاریخ93/03/05درخصوص موارد مطرح شده توسط مشتری محترم گروه صنعتی ایران خودرو به استحضار می رساندشماره ردیف قرار داد7754265 به نام مشتری محترم بوده وثبت نام ایشان براساس برنامه تامین خودرو ایجادشده است.لذا باتوجه به مشکل تامین خودرو،متاسفانه درایفای تعهد ایشان تاخیر رخ داده ودرچند مرحله پیشنهاد تبدیل به خودروهایی با روندتولید مناسب ارائه شده که ایشان نسبت به دریافت خودروی اولیه خود اصرار دارد.
ضمن پوزش از تاخیر بوجودآمده ،سند خودروی اولیه صادرشده ومبلغ 141/200تومان نیز جهت سود تاخیر به ایشان تعلق گرفته است.

باسپاس
اداره اطلاع رسانی
مدیریت ارتباطات واموربین الملل ایران خودرو
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی