بازدید 1577

وکيل کشتي‌گيران:حاضرم‌به‌پرسپوليس‌تخفيف‌بدهم

کد خبر: ۴۲۰۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۲ 28 July 2014
وکيل کشتي‌‌گيران پيشين پرسپوليس گفت که حاضر است براي طلب کشتي‌گيران به اين باشگاه تخفيف بدهد.

حميد کلواني نوري وکيل کشتي‌گيران پرسپوليس در خصوص خبر رفع توقيف و اموال باشگاه‌ پرسپوليس گفت: مسئولان باشگاه پرسپوليس پس از توقيف حساب‌هاي اين باشگاه امروز مبلغ 68 ميليون تومان به عنوان خسارت احتمالي اين پرونده به صندوق دادگاه واريز کردند تا اموال و حساب‌هاي پرسپوليس رفع توقيف شود.

به نقل از تسنيم، وي ادامه داد: نکته اينجاست که آقايان به هيچ عنوان با مطالعه کار انجام نداده‌اند. من در تاريخ 31 تيرماه 93 در لايحه شماره 9300/282 براي رفع توقيف اموال باشگاه پرسپوليس اقدام کردم تا بتوانم حساب‌هاي اين باشگاه را توقيف کنم و به نوعي رفع توقيف اموال باشگاه پرسپوليس توسط من صورت گرفت. همچنين پس از اين کار همه وجه حساب بانک ملي باشگاه پرسپوليس صبح امروز طي يک فيش به صندوق دادگستري واريز شد تا در اختيار ما قرار بگيرد و اين يعني هيچ پولي در حساب باشگاه پرسپوليس وجود ندارد. حال سوال من اينجاست که چطور باشگاه پرسپوليس 68 ميليون تومان خود را بلوکه کرده در حالي که امول اين باشگاه توقيف نبود و پول هم از حساب اين باشگاه خارج شده بود. دوستان نمي‌توانستند اين 68 ميليون را براي جلب رضايت ما يا کارهاي ديگر صرف کنند.

وکيل کشتي‌گيران پيشين باشگاه پرسپوليس تصريح کرد: من امروز با آقاي منتقمي قائم مقام باشگاه پرسپوليس به صورت تلفني صحبت کردم و به حرمت هواداران ميليوني پرسپوليس و به عنوان نماينده تام‌الاختيار کشتي‌گيران هرگونه صلح و سازش را که لازم باشد انجام مي‌‌دهم تا منافع پرسپوليس به خطر نيفتد.

وي ضمن بيان اين جمله که خودم به شدت پرسپوليسي هستم خاطرنشان کرد: با هيچ کدام از اشخاص محترم باشگاه پرسپوليس خصومتي ندارم و همه اعضاي باشگاه پرسپوليس برايم محترم هستند. مي‌توانم در مورد مبلغ باقيمانده از طلب کشتي‌گيران صلح و سازش کنم و حتي به باشگاه پرسپوليس تخفيف بدهم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار