بازدید 1706

نبي: قرارداد کي‌روش تمديد مي‌شود

کد خبر: ۴۲۰۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱ 28 July 2014
دبيرکل فدراسيون فوتبال گفت: کي‌روش زماني که در ايران بود بر سر کليات با وي توافق کرديم و فقط جزئيات باقي مانده که قرار است پس از بازگشت با برطرف شدن اين موارد، قرارداد اين مربي امضا شود.

مهدي محمدنبي در گفت و گو با فارس در خصوص اينکه آيا انتخاب سرمربي جديد آفريقاي‌جنوبي به معناي ماندن کي‌روش در فوتبال ايران نيست، گفت: ايميل جديدي از سوي کي‌روش براي من نيامده است اما طبق قرار قبلي قرار است کي‌روش تا يک هفته آينده به ايران بازگردد تا مقدمات لازم براي تمديد قرارداد انجام شود.

وي ادامه داد: کي‌روش که تا پايان جولاي با فدراسيون فوتبال ايران قرارداد دارد و زماني هم که کي‌روش در ايران بود بر سر کليات با وي توافق کرديم و فقط جزئيات باقي مانده که قرار است پس از بازگشت با برطرف شدن اين موارد، قرارداد کي‌روش امضا شود و ما به اين حواشي توجهي نداريم.

نبي در خصوص اينکه تا چه اندازه بحث حضور علي کريمي و مهدي مهدوي‌کيا در تيم ملي ايران به عنوان مربي و سرپرست صحت دارد، گفت: در جلسه‌اي که در اين خصوص صحبت به ميان آمد، بنده حضور نداشتم و در اين مورد هم صحبتي نشنيده‌ام.

دبيرکل فدراسيون فوتبال در مورد اينکه آيا فدراسيون فوتبال براي خداحافظي علي کريمي برنامه‌اي ندارد، گفت: ما که درخواستي براي خداحافظي او نداشتيم و خود کريمي بود که در اين مورد به تصميم‌گيري پرداخت و از ميادين خداحافظي کرد، اما قاعدتاً در اين گونه موارد با بازگشت کي‌روش، برنامه‌ريزي لازم را به عمل خواهيم آورد.

وي در خصوص برنامه بازي‌هاي دوستانه تيم ملي و اينکه آيا تيم جديدي به جز کره‌جنوبي و استراليا براي بازي با ايران درخواست بازي تدارکاتي نداشته‌اند، گفت: پس از بازگشت کي‌روش، با رسمي شدن قرارداد وي، برنامه‌هاي تيم ملي و بازي‌هاي دوستانه نيز نهايي مي‌شود.

نبي در پايان در خصوص اينکه موضوع حق پخش تلويزيوني به کجا رسيد، تأکيد کرد: در اين زمينه آقاي تاج پيگيري مي‌کند و نتيجه قطعي را از او بپرسيد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار