بازدید 39162

ماجراي رخصت گرفتن احمدي‌نژاد از هاشمي

جريان احمدي‌نژاد در انتشار خاطرات بريده شده آيت‌الله منتظري براي ايجاد و القاي اختلاف در بين مسوولان نظام در دوران امام‌(ره) باعث شد كه يكي از نزديكان رسانه‌اي آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني پرده از يك راز بزرگ بردارد.
کد خبر: ۴۲۰۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۲۶ 28 July 2014
همان‌گونه كه پيش‌بيني مي‌شد، جريان احمدي‌نژاد در انتشار خاطرات بريده شده آيت‌الله منتظري براي ايجاد و القاي اختلاف در بين مسوولان نظام در دوران امام‌(ره) باعث شد كه يكي از نزديكان رسانه‌اي آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني پرده از يك راز بزرگ بردارد.

به گزارش روزنو، در همين راستا مصطفي فقيهي از اعضاي تيم رسانه‌اي آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني و مديرمسوول سايت انتخاب به پرسش خود از آيت‌الله هاشمي اشاره مي‌كند و مي‌گويد: يك‌بار از آيت‌الله اين مساله را پرسيدم كه «وقتي احمدي‌نژاد ماه‌ها پيش از انتخابات رياست‌جمهوري84، به حضورتان رسيد و براي حضور در انتخابات كسب تكليف كرد، واكنش شما چه بود؟» مدير سايت انتخاب اضافه كرد: آيت‌الله در واكنش به اين سوالم، خنده‌اي كرد و گفت: «اصلا او را اين اندازه نمي‌دانستيم، براي همين گفتم اين همه كه كانديدا شده‌اند، خب تو هم بيا كانديدا شو!... البته او خود بناي آمدن داشت» آيت‌الله اين را هم گفت كه «او بعدتر اما با حمايت‌هاي ناگهاني و يك‌باره‌اي كه به سويش سرازير شد توانست راي آورد و پيروز شود...» و در واقع شگفتي‌ساز شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار