بازدید 2803

سران رژیم صهیونیستی جنایتکاران جنگی

کد خبر: ۴۲۰۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۵ 27 July 2014
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به نقض آتش بس 12 ساعته در غزه توسط رژیم صهیونیستی گفت: این وقایع نشان داد که صهیونیست ها به صورت رسمی اقدام به نسل کشی و کشتار انسانهای بیگناه به خصوص کودکان و زنان کردند و این وقایع از مصادیق بارز جنایت های جنگی است.

علاءالدین بروجری در گفت وگو با خانه ملت، با بیان اینکه حقایق تلخی که در طول دوران آتش بس کوتاه 12 ساعته از مناطق مورد حمله رژیم صهیونیستی در منظر خبرنگاران و مردم قرار گرفت، نشان داد که عمق فاجعه غزه بسیار عمیق تر از اخبار منتشر شده است، گفت: این وقایع نشان داد که صهیونیست ها به صورت رسمی اقدام به نسل کشی و کشتار انسانهای بیگناه به خصوص کودکان و زنان کردند و این وقایع از مصادیق بارز جنایت های جنگی است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سران رژیم صهیونیستی باید در یک دادگاه بین‌المللی به خاطر نسل کشی و جنایت های جنگی و کشتار انسان های بیگناه محاکمه شوند، افزود: با توجه به حجم عظیم کشورهای عضو جنبش عدم تعهد و ریاست این جنبش که با جمهوری اسلامی ایران است باید بیشترین تحرک را از جنبش عدم تعهد شاهد باشیم و کشورهای عضو در این زمینه فعال شوند.

وی ادامه داد: با توجه به همسویی تاسف بار سازمان ملل و دبیر کل این سازمان با سیاست های رژیم صهیونیستی باید کشورهای مختلف دنیا به خصوص اعضای جنبش عدم تعهد در یک تصمیم گیری جمعی نهادهای تحت عنوان حقوق بشری سازمان ملل را تحریم کرده و از عضویت آن خارج شوند.

بروجردی با بیان اینکه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه نشان داد که بحث حقوق بشر بازیچه دست قدرتهای بزرگ بوده و عملا حقوق بشر در فرهنگ سازمان ملل و غرب جایگاهی ندارد، تصریح کرد: بهترین راه، خروج کشورهای آزاد دنیا و اعضای جنبش عدم تعهد از تشکل هایی است که هر چند وقت یکبار با نام سازمان ملل و با فشار آمریکا کشورهایی را محکوم می کنند که حتی کوچکترین مشکل حقوق بشری ندارند اما در مقابل این جنایت های وحشیانه رژیم سکوت کرده و اقدامی را انجام نمی دهند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بی پروایی رژیم صهیونیستی در جنایات غزه ناشی از حمایت های افسار گسیخته آمریکا است، توضیح داد: اگر آمریکایی ها و کشورهای هم پیمان غربی آن دست از حمایت از رژیم صهیونیستی بردارند حتما وضعیت غزه تغییر خواهد کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس