بازدید 2286

کلانتري: مسئولان فولاد کم‌لطفي کردند

کد خبر: ۴۲۰۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۳ 27 July 2014
هافبک سابق تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: به نعيم سعداوي به شوخي چيزي گفتم که او به يکباره عصباني شد و به اسکوچيچ چيز ديگري گفت.

ايوب کلانتري در مورد جدايي‌اش از فولاد خوزستان گفت: مسئولان فولاد خوزستان به من کم‌لطفي کردند و مجبور شدم از اين تيم جدا شوم.

وي در مورد اينکه از قرارداد بلندمدت با فولاد خوزستان صحبت مي‌کرد اما چه شد که از اين تيم جدا شد خاطرنشان کرد: روزي که براي بستن قرارداد به باشگاه فولاد خوزستان رفتم درخواست رضايتنامه کردم اما دهکردي به من گفت که تو فصل قبل بازيکن ثابت ما بودي و امسال هم به حضورت نياز داريم. اسکوچيچ هم در آن جلسه حاضر شد و اعلام کرد به فوتبال من اعتقاد دارد و خواست در تيم بمانم به همين خاطر با قراردادي 3 ساله در فولاد خوزستان باقي ماندم.

به نقل از فارس، هافبک سابق فولاد خوزستان در ادامه تصريح کرد: يک هفته با فولاد خوزستان تمرين کردم در هفته دوم اسکوچيچ تيم را به دو گروه تقسيم کرد و من را در گروه بازيکنان جوانان و اميد گذاشت. به شوخي به نعيم سعداوي اعلام کردم شناسنامه من را در تيم جوانان گذاشته‌اند که نمي‌دانم چرا او به يکباره عصباني شد و به زبان انگليسي صحبتي را با اسکوچيچ مطرح کرد. اسکوچيچ هم گفت اگر ناراحت هستي برو. من اعلام کردم شوخي کردم اما بار ديگر سعداوي چيزي گفت که اينبار اسکوچيچ اعلام کرد از تمرين بيرون بروم.

وي با ابراز ناراحتي از مسئولان فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: زماني که در رده سني اميد و زير 23 سال بودم باشگاه خيلي هوايم را داشت اما حالا که به سن بزرگسال رسيديم رفتارها تغيير کرده است. دهکردي کم‌لطفي کرد، به او گفتم با عذرخواهي يا جريمه مشکل را برطرف کنيم اما او 3 روز قبل از اتمام فصل نقل و انتقالات اعلام کرد بايد تيم جديدم را انتخاب کنم. با چندجا تماس گرفتم اما تمام تيم‌ها ليستشان پر شده بود در نهايت صباي قم يک نفر را از ليستش خارج کرد و به اين تيم پيوستم.

کلانتري در ادامه عنوان کرد: 2 سال خوب را در فولاد خوزستان داشتم اگر حرف بدي هم زدم سعداوي به عنوان يک بزرگتر و فردي که تجربه بيشتري دارد بايد اين مسئله را درست مي‌کرد نه اينکه چنين رفتاري را انجام دهد. او بايد مثل مربيان زمان خودش رفتار مي‌کرد.

هافبک جديد صباي قم با اشاره به اينکه در اکثر بازي‌هاي فصل قبل به طور ثابت به ميدان رفته است در پاسخ به اين سوال که آيا به خاطر حضور هافبک‌هاي خارجي او را کنار گذاشتم اظهار داشت: شايد به خاطر خريد هافبک‌هاي خارجي بوده است. شايد ليست فولاد پر بود که اين تصميم را گرفتند. من در روز اول نقل و انتقالات پيشنهادهاي خوبي داشتم اما به خاطر فولاد خوزستان و مردم اهواز در اين تيم ماندم اما در حق من کم‌لطفي شد.

کلانتري در مورد اينکه آيا با سرپرست فولاد خوزستان در اين مورد صحبت کرده بود گفت: با همه صحبت کردم اما باشگاه اين تصميم را گرفت. شايد همه‌چيز برنامه‌ريزي شده بود.

وي در مورد حضورش در صباي قم خاطرنشان کرد: صباي قم تيم خوب و ريشه‌داري است شايد اين تيم در فصل نقل و انتقالات بازيکنان چندان مطرحي جذب نکرده باشد اما تمام تلاشمان را مي‌کنيم تا در فصل آينده به موفقيت برسيم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها