بازدید 2333

خوشحال مي‌شويم رحماني به تراکتور بيايد

کد خبر: ۴۲۰۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲ 27 July 2014
سرپرست تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: خوشحال مي‌شويم بختيار رحماني به تراکتورسازي بيايد و بتوانيم از حضور او در تيم استفاده کنيم.

ايوب ذوالفقاري در مورد وضعيت تراکتورسازي گفت: شرايط تيم بسيار خوب است تمريناتمان را از امروز آغاز و در دو نوبت صبح و عصر کار را پيگيري مي‌کنيم. ادينهو و عبدالزهرا در تبريز حضور دارند اين دو بازيکن روز گذشته طبق دستورات کادر فني به صورت اختصاصي تمرين کردند و از امروز هم در تمرينات گروهي حاضر خواهند شد.

وي افزود: محک خوبي در جام شهدا خورديم. پس از قهرماني در اين جام شرايط تيم بسيار خوب شده است خيلي‌‌ها بر اين باور هستند که بازيکنان اسم و رسم‌دار مي‌توانند موفقيت يک تيم را تضمين کنند اما ما از اول به اين بازيکنان جوان اعتقاد داشتيم و مي‌دانستيم مي‌توانند عملکرد خوبي داشته باشند. خوشبختانه در جام شهدا به اين نتيجه رسيديم و توانستيم عملکرد خوبي داشته باشيم.

سرپرست تراکتورسازي در مورد اينکه آيا قرار است بختيار رحماني به اين تيم بپيوندد خاطرنشان کرد: در جريان مشکلي که براي رحماني اتفاق افتاده قرار داريم او مي‌تواند به ما کمک کند و اگر به تيم ما بپيوندد خوشحال مي‌شويم فکر مي‌کنم مسئولان تيم صحبت‌هايي را در اين رابطه انجام داده باشند.

وي در مورد وضعيت محسن ربيع‌خواه بازيکن فصل قبل تراکتورسازي که از ناحيه رباط صليبي آسيب ديد اظهار داشت: او در ليست ما نيست و بايد در مورد فصل آينده براي خود تصميم بگيرد.

ذوالفقاري در پايان گفت: تمامي هم و غم ما اين است که بتوانيم در شروع مسابقات عملکرد خوبي داشته باشيم.بعد از قهرماني در جام شهدا انتظارات از کادر فني و بازيکنان بالا رفته است اميدوارم روز پنج‌شنبه هواداران حضور پرشوري در ورزشگاه داشته باشند تا بتوانيم با حضور 60 الي 70 هزار نفر شروعي پرقدرت در ليگ برتر داشته باشيم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی