بازدید 2021

پيکه: از آمدن متيو هيجان‌زده هستم

کد خبر: ۴۲۰۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۶ 27 July 2014
مدافع بارسلونا اعلام کرد که از خريد جديد باشگاه براي خط دفاعي هيجان‌زده است.

جرارد پيکه در گردهمايي جشن چهارمين سالگرد باشگاه هواداران سانت گوئيم بارسلونا حاضر شد و درباره جرمي متيو، خريد جديد بارسلونا، تصميم ژاوي هرناندز به ماندن در باشگاه و انتقال فابرگاس به چلسي صحبت کرد.

وي در تمجيد از هم‌تيمي جديد خود گفت: هرچند او تجربه محدودي در دفاع مرکزي دارد اما کارش را در هر پستي که در آن بازي کرده، عالي انجام داد و من از حضور او در تيم هيجان‌زده هستم. اين پستي است که فکر مي‌کردم نياز داريم آن را تقويت کنيم و متيو خريد خوبي براي ما است.

پيکه با اشاره به ماندن ژاوي در تيم ادامه داد: تمام شايعات و گمانه‌زني‌ها درباره جدايي او از بارسا در پايان محقق نشد. هميشه مي‌دانستم که ژاوي با تيم مي‌ماند.

مدافع مياني بارسلونا مطمئن است که اين تيم شروع خوبي در فصل جديد خواهد داشت و خاطرنشان کرد: تيم بازيکنان خوب زيادي دارد و مي‌خواهيم هر کاري که در توان داريم براي قهرماني انجام دهيم. ما براي قهرماني مي‌جنگيم و در اين راه تمام توانمان را به کار مي‌بنديم.

وي اضافه کرد: پيوستن فابرگاس به چلسي قرارداد خوبي براي هر دو طرف بود. پول زيادي براي بارسا به دست آمد و فکر مي‌کنم اين اعتماد به نفس زيادي براي پيشرفت به فابرگاس بدهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار