بازدید 14121

انتشار قراردادهای باشگاه‌های لیگ برتری را باور می‌کنید+گفت‌وگو آنلاین

نحوه اعلام قیمت بسیاری از بازیکنان لیگ بر‌تر به گونه‌ای است که این شائبه ایجاد شده که بار دیگر سازمان لیگ و قانون در فوتبال ایران دور خورده است؛ برای نمونه، محمدرضا خلعتبری، یکی از بازیکنان گران‌قیمت لیگ بر‌تر فوتبال ایران است که حاضر نشد در این فصل برای پرسپولیس بازی کند و به سپاهان رفت.
کد خبر: ۴۲۰۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۸ 27 July 2014
انتشار قراردادهای باشگاه‌های لیگ برتری را باور می‌کنید+گفت‌وگوی‌آنلاینبا الزام سازمان لیگ و تأکید وزارت ورزش و جوانان، باشگاه‌های فوتبال لیگ برتری ریز‌قراردادهای خود را منتشر کردند؛ ریز‌قراردادهایی که شک و شبهه‌ فراوانی در آن است، ولی مهدی تاج، رئیس سازمان لیگ می‌گوید، اصل ‌بر درستی مبالغ اعلام شده از سوی باشگاه‌هاست. با این حال، شائبه‌های فراوانی درباره این نحو شفاف‌سازی قرارداد‌ها در فوتبال ایران وجود دارد.

به گزارش «تابناک»، سازمان لیگ بر‌تر فوتبال با تعیین سقف بودجه برای باشگاه‌‍‌ها فوتبال ایران پس از چند فصل آشفتگی مالی، تلاش دارد سروسامانی به دریافت و پرداخت‌های فوتبال ایران بدهد. هزینه‌ها بالا و بدهی‌های میلیاردی چندین و چند باشگاه لیگ برتری در کنار حاشیه‌هایی که در خصوص پرداخت مبلغ قرارداد بازیکنان پرسپولیس با ماشین‌های مدل بالا ایجاد کرد، موجب شد تا سازمان لیگ ضمن تعیین مبلغ بودجه باشگاه‌های فوتبال ایران اعلام کند، همه هزینه‌ها در قرارداد‌ها باید با وجه رایج مملکتی پرداخت شود و دادن خانه و ویلا و ماشین به جای مبلغ قرارداد به بازیکنان لیگ برتری ممنوع است.

با این حال، نحوه اعلام قیمت بسیاری از بازیکنان لیگ بر‌تر به گونه‌ای است که این شائبه ایجاد شده که بار دیگر سازمان لیگ و قانون در فوتبال ایران دور خورده است؛ برای نمونه، محمدرضا خلعتبری، یکی از بازیکنان گران‌قیمت لیگ بر‌تر فوتبال ایران است که حاضر نشد در این فصل برای پرسپولیس بازی کند و به سپاهان رفت.

باشگاه سپاهان در ریز‌مبلغ قراردادهای این فصل خود اعلام کرده که این بازیکن را با مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان به خدمت گرفته است، حال آنکه خلعتبری برای گرفتن رضایت‌نامه‌اش از تیم عجمان بنا به گفته مسئولان سپاهان ۳۵۰ هزار دلار را شخصا پرداخت کرده است. یک حساب سرانگشتی، نشان می‌دهد که قرارداد این فصل برای خلعتبری میلیاردی، ‌دویست میلیون تومان منفعت داشته است.

آندرانیک تیموریان، دیگر بازیکن گران لیگ برتری است که بنا بر اعلام باشگاه استقلال این فصل با مبلغ یک میلیارد تومان برای استقلالی‌ها بازی می‌کند. این در حالی است که سایت ترانسفرمارکت پیش از فصل قیمت او را نزدیک به هشت میلیارد تومان اعلام کرده بود و در تیم‌های لیگ برتری هم شایعاتی مربوط به قیمت دو و نیم تا سه میلیاردی آندو به گوش می‌رسید؛ اما به یکباره این بازیکن با قراردادی یک میلیاردی سر از استقلال درآورد. مثال‌های فراوان دیگری را می‌توان از میان بازیکنان لیگ بر‌تر برای این مسأله پیدا کرد.
 
اکنون می‌خواهیم بدانیم با توجه به انتشار ریز مبلغ قراردادهای بازیکنان در لیگ بر‌تر از سوی باشگاه‌ها، شما تا چه میزان به درستی این آمار و ارقام و مبالغ منتشره اعتماد دارید؟ به نظر شما، باشگاه‌های لیگ برتری، قانون را رعایت کرده‌اند یا بار دیگر قانون را دور زده‌اند و بازیکنان گران قیمت خود را با مبالغی خارج از قرارداد راضی کرده‌اند؟
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۰۳
انتشار یافته: ۱۰۰
پول بیت المال...اونم با این وضعیت فوتبال در کشور...من که راضی نیستم
درد و بلای والیبالیستا بخوره ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
بازیکنان مقصر نیستند. اونهایی که این پولها رو میدن به زیردستاشون که بازیکنان فوتبال هستند ببین چقدر میخورن که دو میلیاردشو میدن بازیکن و مربی و ...
یه نفر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
من با فوق لیسانس برق سالی بیست میلیون نمیگیرم . خدا خودش میدونه من هم راضی نیستم اصلا حق شان نیست در کشورهای دیگر درآمد همه مردم بالاست ورزشکار ها هم کمی بالاتر آن هم نه از جیب بیت المال
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
قرار بود بعد از جام جهانی مدارک فساد در فوتبالو از تو جیبشون دربیارن که!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
بیایید یه بار هم که شده فوتبال و تحریم کنیم من خودم از امروز اینکارو می کنم منظورم فوتبال باشگاههای ایرانه
این آقایون مردم را ...فرض کرده اند. البته مطمئن باشید که با فرض همین اعداد و ارقام لیگ شروع شده و به پایان می رسد. همیشه همین بوده اولش همه یه کم شلوغ می کنن اما بعدش اوضاع آروم میشه و سپس فراموشی!!
من بعنوان یک جوان ایرانی راضی نیستم که این به اصطلاح فوتبالیستها از بیت المال پولهای میلیاردی بگیرن
پاسخ ها
sth
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
البته پول میلیاردی که هیچ به دادن پول میلیونی هم از بیت المال راضی نیستیم
بیت المال برا تمام مردمه نه یه قشر خاص.
عدالت کجا رفته؟
بشخصه اگر کفگیر تو سرم خورده باشه یا دراز گوش کلمو گاز گرفته باشه باور میکنم بازیکنی که پارسال 2 تا 3 ملیارد تومان از پول بیت المال رو گرفته باشه امثال به 950 ملیون تومان راضی شده باشه که فعالا خبری از کفگیر و دراز گوش نیست و باور نمیکنم !
چقدر بدبینید شما!حتما درسته شک نکنید!فوتبال به این پاکی!(ببینم چقدر منفی می دید .یعنی بترکونیدا)
من به شما اطمینان میدهمو قسم میخورم که هیچ کدام در مورد مبلغ قرارداد راستش را نمی گویند و منم هم نظر محمد رضا هستم نجابت وصبر و غیرت و بی ادعا بودن والیبالیستهای ایران فدای پاچه ور مالیدگی و ریا کاری وخاله زنک بازی بی غیرتی و پر مدعایی فوتبالیستها
اگر حتی یک ریال از پول دولت به اینها پرداخت شده بنده راضی نیستم و این نوشته حجت من است بر همه آنهائی که در دولت این پول ها را میدهند و هم آنها ئی که این پول ها را میگیرند . حتی اگر نمایند ه من د رمجلس بر چنین پرداخت هائی صحه گذاشته باشد من راضی نیستم و همه عوامل سهیم در این ماجرا در آخرت باید جوابگوی کارشان باشند.
منم دقیقا با نظرمحمد رضا موافقم ضمنا این جماعت بروند سر یکی دیگه رو کلابذارند مردم گول این رقمهای دروغی رو نمیخورند . یکی مثل اون پیرمرد آبادانی که از خانواده شهدا بود سر پناه نداره ولی در عوض این پولهای هنگفت رد و بدل میشه تازه میگن کمه متاسفم برای .................
من که باورم نمیشه این قراردادهای میلیاردی هم تازه واقعی باشه نه تنها من که مرغ پخته هم باور نمیکنه. فقط دروغ و باز دروغ در این جامعه داره پراکنده میشه
برای تیم های غیر آسیایی 15 میلیارد تومان بوئجه سالیانه گذاشتن ولی تیم ها این مبلغ رو فقظ برای خرید بازیکن خرج کردن یعنی اینا بعدن هیچ خرجی ندارن میخوان پیاده برن توری جایی
100 در صد همه راستگو و صادق اند خدا بیامرزه خواجه حافظ رو
من کارمند با 120 ساعت اضافه کار ماهی 1500 چه کنم.کرایه بدم آب و برق و گاز بدم تلفن و ..... کدوم را
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
بازم خوب می گیری!
مطمئنا در پشت برده مبالغی علاوه بر قرادادهای اعلام شده وجود دارد... اما وقتی همه جا بخور بخور است انتظار دارید فوتبال پاکی داشته باشیم..!!!!!!!
غیر طبیعی ترین قراردادها مربوط به باشگاه استقلال هستش . تیموریانی که سال قبل 2100 ملیلیارد گرفته امسال واسه 3 میلیلرد دعوا داشتند چطور با 1 میلیارد راضی شده ؟؟؟
باور می کنید قلعه نویی با این مبلغ قرارداد بسته باشه.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
اتفاقا غیرطبیعی ترین مربوط به پرسپولیسیه، نیلسونی که پارسال 500 هزار دلار گرفته، شما باور میکنی امسال 200 هزار دلار بسته باشه؟ پرسپولیسی که بگفته خادم پارسال 30 میلیارد قرارداد بسته، چی جور ی امسال شده 16 میلیاردی؟
وقتی در کشورما دولت قانونو دور میزنه شهرداری دور میزنه مجلس دور میزنه!!!!!!
وقتی دور زدن قانون رو خریدنی میکنن مثل فروش اجازه ورود به منطقه ممنوع(طرح زوج و فرد)
یا فروش خلافی ساختمان یا تراکم بیش از حد استاندارد محل
حالا تو از فوتبالیستا چه انتظاری داری
بور برادر پی این مسائل که نون اب بشه برا مردم نه فوتبال
باشگاه ها بايد خصوصي باشن ! اونوقت سقف قرارداد هم نيازي نيست
حق پخش تلوزيوني و ورزشگاه رو بگيرن ، دخل و خرج باخودشون
تو این فوتبال نباید پول اینشکل هزینه بشود چون هم فساد میاورد هم بی انگیزگی باید رقم قرارداد مبلغ بسیار جزئی ولی پاداش قهرمانی یا اسپانسر شدن و رده های جدول بال باشد وگرنه کی باور میکند بازیکنی مثل آندو با یکمیلیارد بازی کند
هیچکدومشون درست نیستن مگو آندو و خسرویی که قطریا حد اقل 1 ملیون دلار بهشون میدن با یک سوم این قیمت اینجا میمونن؟ یا خلعتبری که پارسال 3 ملیارد گرفته امسال چی شده 1 ملیارد؟ یا رحمتی که همه میدونن قیمتش نجومیه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
نظرت راجع به قراردادهای پرسپولیس جیه؟ حتی یهق رارداد میلیاردی هم ندارن!
من و خانوادم که راضی نیستم حرام حرام
به نظر من حق این فوتبالیست و امثالهم هست که چنین پولی بگیرند. مگر چند نابغه تو فوتبال ایران وجود داره؟ البته این مشروط به این میشه که حق نابغه ها تو هر رشته ورزشی و غیر ورزشی اهم از علمی، کشاورزی، صنعت و ... داده بشه
پاسخ ها
شایان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
داداش نابغه کجا بود اگه مثل والیبال میتونستن راحت تو آسیا قهرمان بشن و تو جهان حرفی واسه گفتن داشته باشن این پول حلالشون ولی اینا یه مشت مفت خورن.
بخور بخور با پول بیت المال در مملکتی که شبها سرهای گرسنه زیادی بر بالش گذاشته میشه و دردمندانی که پول دوا و دکتر ندارند. جالب اینه که روزنامه ها و مردم و همه رسانه ها هم معترض وضع موجودند ولی کماکان هر ساله قردادها تجدید میشه وگوش کسی از مسئولین بدهکار نیست مثل قضیه خودروسازها .حتم دارم بعضی از دولتی ها هم این وسط لفت ولیس های زیادی می کنند. خداوند شر مافیای حودروسازها وفوتبالیستها واسراییل را از سر ما کم کنه.
به نظر من حق این فوتبالیست و امثالهم هست که چنین پولی بگیرند. مگر چند نابغه تو فوتبال ایران وجود داره؟ البته این مشروط به این میشه که حق نابغه ها تو هر رشته ورزشی و غیر ورزشی اهم از علمی، کشاورزی، صنعت و ... داده بشه
در برنامه جشن رمضان فقر و بدبختی مردم باعث شرمنده گی همه مردم ایران شد و آنوقت ملاحظه کنید خروار خروار پول تقسیم میشود برای فوتبالیستهائیکه هیچ نفعی برای ملت و مملکت ندارند وقتی میگن حقوق بشر در ایران رعایت نمیشه از این لحاظ هم میشه باور کرد که چنین است
وقتی یه تیم قطری میاد پیشنهاد میده به بازیکن ما به قیمت 3 میلیارد بعد اعلام میشه که اون بازیکن با 1 میلیارد ثبت کرده به نظر شما باید باور کنیم؟؟؟؟ جالبه همشون میگن قرارداد ما دلی بود با فلان تیم این دلتون سیری چند میوفته اون وقت؟؟؟ سیری 1 میلیون؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
داداش هر سیر 75 گرمه پس نتیجه می گیریم سیری تقریبا 200-300 میلیون آب میخوره
من که استاد دانشگاه هستم با 25 سال سابقه کار و فارع التحصیل دکترا و فوق دکتر از یک دانشگاه معتبر اروپایی هستم در یک دانشگاه دولتی و معتبر ایرانی کار می کنم و حقوقم نتها 50000000 تومان هست از دانشگاه های خارجی زیادی هم پیشنهاد کار دارم ولی در ایران ماندم واقعا متاسفم برای پول بیت المال
پاسخ ها
مرتضی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
البته دکتر سالی 50 میلیون منظورشونه. اشتباه نشه
باور كنيم يا نكنيم چه فايده اي دارد پول بيت المال را نبايد خرج فوتباليست ها كرد وقتي نمي توانند فوتبال را حرفه اي كنند بهتر است تعطيلش كنند ما كه راضي نيستيم از بيت المال خرج هاي انچناني براي فوتبال شود .
باور کردن یا نکردن ما تاثیری داره؟
من کاری به راست و دروغش ندارم دانشجوی دکترای برقم با 30 سال سن، و متاهل(عقد) نمیدونم برا آینده زندگی چکار کنم اونوقت حرف از پولهایی هستش که آدم صفراشم نمیتونه بشمره عدالت اینه؟!!! اونم تو این فوتبال تاحد زیادی کثیف
پاسخ ها
مرتضی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
همدرد زیاد داری کاکو!
اینا مردمو چی فرض کردن؟تیموریان پیشنهاد 5 میلیاردی تیمای عربی رو ول کرده با 1 میلیارد اومده استقلال!! شما خوبین!!
من فکر می کنم ما الکی یقه این فوتبالیست ها رو گرفتیم. خدایی کی از پول بدش میاد این سیستم معیوبه که مدام درگیر یه چرخه ی باطله. خود ما هم مقصریم مثلا این بازی استقلال پرسپولیس چیه که هر بار صد هزار نفر برای دیدنش جلو ورزشگاه صف می کشن.
به نظر من تنها راهکار برای حل مشکل فوتبال اینه که همه ی باشگاهها خصوصی بشن حق پخش و بلیط فروشی و غیره هم بدن خودشون اونوقت در حد درآمدشون خرج می کنن و تیم های پرطرفدار از جیب طرفداراشون نون می خورن بقیه تیم ها هم کم کم محو می شن.
استقلال و سپاهان رعایت نکرده اند و پول بسیار بیشتری داده اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
بدون شک پرسپولیس رعایت نکرده
من کاری به راست و دروغش ندارم دانشجوی دکترای برقم با 30 سال سن، و متاهل(عقد) نمیدونم برا آینده زندگی چکار کنم اونوقت حرف از پولهایی هستش که آدم صفراشم نمیتونه بشمره عدالت اینه؟!!! اونم تو این فوتبال تاحد زیادی کثیف
به نظر من حق این فوتبالیست و امثالهم هست که چنین پولی بگیرند. مگر چند نابغه تو فوتبال ایران وجود داره؟ البته این مشروط به این میشه که حق نابغه ها تو هر رشته ورزشی و غیر ورزشی اهم از علمی، کشاورزی، صنعت و ... داده بشه
انشالله نخورن
مال یتیم و مردم بیچاره ای که نان برای خوردن ندارند
ما كه راضي نيستيم . اگه باشگاهها خصوصي هستند كه نوش جونشون ولي اگر متعلق به بيت المال باشند با بازيكنهايي كه حتي جلوي بوسني دست و پاشون ميلرزه و استرس ميگيردشون به هيچ وجه راضي نيستيم.
هیچوقت نظرات منو نذاشتی تابناک..فک کنم نظراتت الکیه...
عملا تصمیم هایی که گرفته می شود همه را وادار به دروغ گفتن میکند. به اینها می گویند دروغ های دستوری و سازمان دهی شده
این وضعیت چیزی جز استثمار 99 درصد مردم نیست. سال به سال هم داره فاجعه بارتر میشه
من که باور نمیکنم این لیستا صحت داشته باشن
با وجود ماشین های گران قیمت زیر پاشون چطور باور نکنیم؟
این آقایون مردم را ...فرض کرده اند. البته مطمئن باشید که با فرض همین اعداد و ارقام لیگ شروع شده و به پایان می رسد. همیشه همین بوده اولش همه یه کم شلوغ می کنن اما بعدش اوضاع آروم میشه و سپس فراموشی!!
حیف ملیارداپولکه میریزن توحلق یکعده مفتخوربخورن وهزارتافسادبپاکنن!دلالبازیومافیاودستبردن توبازیا!تیمای اروپاشرقی کمترازماپول خرجمیکنن.برایندفوتبالشونوامکاناتشون ازمابهتره!اینقدربدبختوگرسنم ندارن!حالااینابرااستخدام چندتاجوان بدبختو700تومن حقوق کوفتیشون میگن پول ندارن!اونوقت 30ملیاردمیدن بسرخابیاوتیماشبه دولتی!ایخدامگرپول علفخرسه!تاجلوعرباببازن وتوبرزیل رابرن!درحالیکه غیرازدژاگه وقوچی وبیت اشور!باقی حیفنون بودن!
اگر این باشگاه ها خصوصی باشند مشکلی نیست هرچقد بپردازند ولی وقتی که از خزانه ی مثلا خالی هر بازیکنی700میلیون تا1میلیارد می گیرد در مورد خالی بودن خزانه مشکوک میشی؟؟؟
با این تفاسیر دیدید در ماه عسل ، سید مهدی رحمتی و ...از اصطلاح " پول مفت گرفتن " چقدر بدشان میاید
آقا این پولارو بدید به والیبالیستا به خدا از شیر مادر حلال تره.باعث شادی و غرور یه ملت شدن کم چیزی نیست به خدا.
معلومه که همشون دروغ گغتن من نمی دونم اینا چرا مردم رو امی فرض میکنن آخه چطور بازیکن ۳ میلیاردی با ۱ میلیارد راضی شده.
فدراسیون دروغگو، میشه لطفا به شعور مردم احترام بذاری؟؟
اگر واقعی نباشه یعنی بیشتره ؟؟
مگه چیکار میکنن که اینقدر میگیرن ؟؟
شما میدونی میلیارد تومن چندتا بیچاره رو سر و سامون میده ؟؟
من ناراضی هستم
چرا هیچکس اهمیت نمیده ؟؟
ما فوتبال نمیخوایم
این فوتبال و فقط سیاستمدارا میخوان
با این بازی افتضاحشون
واقعا چرا فوتبالیستا باید برای یه فصل اینقد پول بگیرن . اگه واقعا اینقد خوبن اجازه بدین برن کشورای دیگه بازی کنن تا حداقل برای کشور ارز آوری داشته باشن در غیر این صورت به اندازه ارزش واقعیشون بهشون پول بدید . وقتی کسیکه تا 30 سالگی فقط درس خونده و شده نخبه علمی سالی 20-30 میلیون نهایتا درامد داره خدا رو خوش میاد اینا اینجوری پول بیت المال رو هدر بدن
هر چقدر پول به فوتبال کشور تزریق بشه ارزشش رو داره، این 2.8 میلیارد دلاری که از تحریم آزاد میشه رو به نظرم همش رو باید داد به فوتبال کشور، قبل از اونکه وزارت بهداشت یا ... به اسم دارو یا کالای اساسی برای این پول نقشه بکشن.
صدا سیما باید حق پخشو بده بعد خودش با پول فوتبال فوتبالو میکوبه! همه جای دنیا فوتبال خرجشو در میاره چرا صدا سیما در مورد خصوصی سازی چیزی نمیگه؟چرا دولت خصوصی سازی نمیکنه؟به دلایل امنیتی و پایگاه اجتماعی که تیمای پر طرفدار دارن!منم نمیخوام حقمو بدن به فوتبالیستای غیر حرفه ی که فقط قرارداداشون حرفه ین! مشکل مملکت ما خصوصی سازی چ ورزش چ اقتصاد والیبالو ببینین دولت خیلی کم دخالت میکنه چرا لیگش انقدر پر هیجان و پرتماشاگر و پر از استعداد شده؟ولاسکو خوب بود کواچ هم همین طور اما این مدیریت و عدم دخالت سیاسی دولت باعث شد به اینجا برسه! هرجایی که دولتی باشه دلال ها هم هستن و پول زیاد!نمونش آقای تاج ایشون چ مدرک ورزشی و مدیریتی دارن؟ایشون تو اصفهان و تهران و چند جای دیگه شغل دارن!من نمیدونم چطوری وقت میکنن به همشون برسن؟تابی من فقط تفسیر کردم همین لدفا سانسور نکن
اخه معلومه که واقعیت نداره این فوتبال اینقد بی در وپیکره که هیچ دروغیو نمیشه ثابت کرد چ برسه ب اینکه بیایم ریز قراردادو رو بررسی کنیم
ی هفته دیگه نه سازمان بازرسی دخالت میکنه ن سازمان لیگ.....
تازه اگه دروغ نباشه باز هم چپاول بیت المال هست. توی صداوسیما در برنامه شبکه ی تهران جشن رمضان خانواده های بدبخت بیچاره رو نشون میده که مثلا میخ صاف میکنند و ...
اما صداوسیما از مردم توقع کمک داره!!!!!!! اونوقت میلیاردها تومان به این بازیکنان میدهند. فوتبال دولتی نمی خواهیم.
ان شاء الله برادر مایلی کهن پته ی همه را روی آب می ریزد تا روسیاهی بماند به ذغال
ولله مع الصابرین
هه.
استفلال که حسابی تابلو شفاف سازی کرده!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
نظرت راجع به پرسپولیس چیه که حتی یه میلیار دی هم نداره
ما که بخیل نیستیم
واقعا قیمت های مسخره ای رو اعلام کردند.
کسی که از کشور همسایه بالای 2-3 میلیارد با کلی امکانات و تجهیزات و اشانتیون میتونه دریافت کنه و پول 3-4 فصل رو تو یه فصلش بدست بیاره مطمئنا نمیاد قرارداد قیمت پایین و با کلی حاشیه تو فوتبال ایران بازی کنه.
پس مطمئنا این قراردادها سوری هست هرجند که هیچ فردی حاضر نیست سهمش از بیت المال رو اینا نوش جان کنن.
نه
امسال بیشترین ضرر را پرسپولیس کرد،با این قانون بیشتر بازیکنای خوبشو از دست داد و نتونست بازیکن خوب جایگزین کند،در حالی که باشگاهی مثل سپاهان،استقلال و... راحت بازیکنای خوب جذب کردند بعد هم به دروغ قیمت بازیکناشون رو پایین زدن تا مالیات کمتری هم بازیکن پرداخت کنه
بنظر من این دیگه ضعف مشهود سازمان لیگ هست که به راحتی آب خوردن دور می خورند و باشگاهها این ارقام آبکی رو به خوردشون میدن. دیگه باید این بحث مسخره شفاف سازی رو جمع کنند تا بیشتر از این با شعور مردم بازی نشه!!
البته یه چیزی هم هستااااااااااااااااااااا
احتمالا این مبالغ 1 میلیارد و ... خلاصه هر مبلغی که اینا اعلام عمومی کردن میتونه پرداخت خود باشگاه باشه و مابقی پول که مثلا 60-70% بقیه پول باشه از جای دیگه تامین میشه، حالا از کجاااااااااااا/ خدا بهتر میدونه
من كه راضي نيستم
تمام اونهايي كه به نان شب محتاج هستند نفرين مي كنند به كساني كع اين پول ها را مي دهند و ميگيرند
غیر قابل باوره مسخرست!!!
فوتبال ایران را اصلا پاک نمی دانم و همچنین می دونم بعضی افراد بیت المال را ارث باباشون می دونند
مشکل اصلی اینه که پرداخت هایی که به بازیکنان میشه دولتیه و از اموال عمومی محسوب میشه. اگر فوتبال خصوصی باشه. هر که هر چه قدر که دلش میخواد پرداخت کنه. هیچ کس هم نمیگه چرا. وقتی پول دولتی بی حساب و کتاب به یه عده میرسه و همه ملت از اون محرم میشن این مسائل سقف قرارداد و چه و چه پیش میاد.
اعتماد دکی! برو بابا سربه سرمون نزار
این که باور کنیم یا نکنیم اهمیت نداره. اینکه اگر این ها دروغ گفته باشند می دانند هیچ مرجعی نیست که به این امور رسیدگی کند اهمیت بیشتری دارد!!!
اون عزیزی که اومده گفته حقوقش 50 میلیون هست و مظلوم نمایی کرده هم خیلی بامزه است، ما سالی 10 میلیون هم درآمد نداریم که همشم خرج میشه یه چیزی هم کم میاد، بعد ایشون با ماهی 50 تومن مظلوم نمایی میکنن ...
فوتبال کشور رو تعطیل کنید کامل.
هر کسی دوست داشت از جیبش باشگاه بزنه نداشتم نزنه. چرا از بیت المال هزینه میکنید؟
وقتی میبینید مردم هیچکسی راضی نیست
آقا حقوق رو ماهی چند حساب کردن ؟
خدا ازشون نگذره.من توي عسلويه به دور از خوانواده توي گرماي 50درجه واسه اين مملكت عرق ميريزم واسه ماهي 2تومن كه به هيچ جا نميرسه.وقتي درخواست اضافه حقوق ميكنيم ميگن ما پول بيت المال رو نميتونيم هدر بديم.اونوقت اينا اينجوري پول مفت واسه چي ميگيرن؟
ملت را......فرض نکنید ما راضی نیستیم خدا جای حق نشسته
توبرنامه شبکه 5 تهران رمضان مبارک بچه نامه میده به مجری آرزوی یک بستنی تودلش مانده و یکی هم جامدادی نو تودلش منده وای بحال ما ..... باید جواب بدهند آخر قیامت....
اولا من به شخصه راضی نیستم لااقل پول خوب می گیرید بازی خوبی ارائه کنید
من با نظر شما استاد فرهیخته کاملا موافقم اگر به علم در این کشور توجه ویژه ای شود ما در آینده به مشکلی نمی خوریم . لعنت بر افرادی که پول را بدون توجیه اقتصادی و علمی و فنی وارد ساز و کار فوتبال این کشور کرده اند
حالا اگه باور کنیم بعدش باید تایید هم بکنیم؟ سوالت یه جوریه که انگار در همین حدود غارتگری موضوع مهمی نیست. گمراه کردن مردم زیبنده شما نیست.
ضمنا در ایران چیزی به نام بخش خصوصی در اقتصاد معنا ندارد. برای همین دولت داره سر خودش و ملت رو کلاه میذاره. فوتبالیستها به عنوان مواجب بگیر دولت باید نهایتا ماهی یکی دو ملیون حقوق دریافت کنند.
خلاصه کلام بازیکن های بی کیفیت اما پر مدعا
پول بیت المال...اونم با این وضعیت فوتبال در کشور...من که راضی نیستم
حرامشان باشد...
غیرمنطقی ترین لیست مربوط به پرسپولیسه که پارسال 30 میلیارد هزینه کرد و امسال ادعا میکنه که 15 میلیارد قرارداد بسته، نیلسون پارسال 500 هزار دلار قرارداد بست، مگه میشه امسال به 200 هزار دلار راضی بشه؟
فوتبال ما همه پرداخت هايش از بيت المال است.اگر بنده هم در اين بيت المال سهمي داشته باشم از طرف من حرام است و بنده راضي نيستم.اميدوارم كساني كه اين پول ها را ميخورندو مسئوليني كه به آنها پول حرام ميدهند در اين دنيا تغاص پس بدهند تا دلمان خنك شود.در ضمن اين ارقام جعلي است چطور آقاي .... به 3 ميليارد راضي نبود حالا به 1 ميليارد بسته و بقيه....
خدايا اگر از آن پول من هم سهمي داشته باشم به عدالتت قسم ميدم حق من از آنهايي كه بخور بخور راه انداختند بگير.تابناك لطفا آه يه مظلوم رو چاپ كن
اگر اون جوری که اداره دارایی به خاطر نواقص مدارک زندگی شرکت های خصوصی را بالا پایین می کند دفاتر باشگاه ها بررسی شود و در صورت تخلف بازیکن و باشگاه مبالغ هنگفتی جریمه شوند درست می شود .
بنظر من همه راست ميگويند و دليلي ندارد فكر كنيم كسي دروغ ميگويد اما انچه ميماند ارزش واقعي بازيكنان باشگاهها است كه اگر شش صفر از مبلغ هر قرار دادي حذف كنيم ميشود ارزش واقعي ان بازيكن البته در مورد مربيان داستان فرق ميكند بايد براي ان بزرگان هفت يا هشت صفر را حذف كنيم لطفا ارزش بازيكنان و مربيان را هم با قرار داد و پيشنهادهايي كه از كشورهاي عربي دارند نسنجيد چون اين كشورها ريشه در هيچ چيزي ندارند و سرو صدا هايي كه دور خودشان راه مياندازند براي اين است كه بلكه يكي انها را تحويل بگيرد نمونه اش هم همين فوتبال است
اره این رقمها را باور میکنم البته بعلاوه ماشین زمین و ویلا که بهشون میدن
من یه دانشجوی دکترای بیوتکنولوژی پزشکی هستم ماهی هفتصد وپنجاه دانشگاه بهم میدهند در حالیکه کارمند دولت بودم با ماهی یک میلیون حقوق که دانشگاه مجبورم کردن 4 سال مرخصی بدون حقوق بگیرم چون باید ساعت میزدم توی فکه گردان 165 دوکوهه هم خدمت کردم البته لب مرز بودیم نه پادگان الان هم 33 سالمه دو بار به همکلاسیهام پیشنهاد ازدواج دادم هردوبار هم مسخره ام کردن که تو چی داری ماشین یا.........16 تا مقاله آ اس آی هم دارم اما این آقایون نه خدمت میرن کارت پایان خدمت را که اکثرا جعلی درست کردن پولهای میلیاردی هم میگیرن که حتی همین پول اعلام شده هم دروغه .یکی هم نیست بگه اینا کدوم افتخار توی آسیا کسب کردن (چه باشگاهی چه ملی)کسی یادشه کی تیمهای ما مدعی قهرمانی بودند والا من حاضر نیستم یکریال از حق من بهشون بدهند حرومههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
سانسور چی عزیز نظر منا چرا انتشار ندادی هر چی بر خلاف میلتون باشه انتشار نمیدین چرا!!!!!!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی