بازدید 5245

سفر نمایندگان به 5 استان مرتبط با زمین‌خواری

کد خبر: ۴۲۰۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰ 27 July 2014
رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، با اشاره به سفر اعضای این کمیسیون به 5 استان مرتبط با زمین‌خواری، از وصول گزارش‌هایی به کمیسیون درباره برخورد با متهمان و پرونده‌های زمین‌خواری خبر داد.

محمدعلی پورمختار درگفت‌وگو  با خانه ملت، از سفر اعضای کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس به استان‌های تهران، البرز، گیلان، مازندران و گلستان خبر داد و گفت: قرار است که در سفر به این 5 استان روند پیگیری پرونده‌های زمین‌خواری بررسی شود.

نماینده مردم بهار و کبودر آهنگ در مجلس شورای اسلامی، با اشاره وصول گزارش‌هایی به کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس درباره برخورد با متهمان و پرونده‌های زمین‌خواری، تصریح کرد: خوشبختانه اقدامات مناسبی در این زمینه صورت گرفته اما قطعا باید با قوت و جدیت این امور ادامه یابد و اعضای این کمیسیون نیز پیگیر این پرونده‌ها هستند.

رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، از ارجاع گزارش این کمیسیون درباره پرونده زمین‌خواری به صحن علنی مجلس در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: در نشست‌های آتی کمیسیون گزارش زمین‌خواری نهایی و سپس برای قرائت در صحن علنی مجلس و ارسال به قوه قضائیه به هیأت رئیسه مجلس ارجاع داده می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار