بازدید 17831

تذکر مطهری به پدرخوانده‌های خودخوانده انقلاب

این امر خطری است که انقلاب را تهدید می‌کند و راه هرگونه اصلاحی را در آن می‌بندد و به مرور انقلابیون اولیه و راستین را به حاشیه می‌راند؛ بنابراین، وظیفه داریم جلو این گروه اندک ولی پر ادعا بایستیم.
کد خبر: ۴۲۰۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۹ 27 July 2014
افزایش وام خودرو، یعنی تسهیل شرایط گرانی خودروعضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با بیان اینکه عده‌ای خود را پدرخوانده انقلاب می‌دانند و معتقدند که همه باید همانند آنها فکر و اظهار نظر کنند، تصریح کرد: این امر خطری است که انقلاب را تهدید می‌کند و راه هر گونه اصلاحی را می‌بندد و به مرور انقلابیون اولیه و راستین را به حاشیه می‌راند.

علی مطهری در گفت‌و‌گو با خانه ملت‌ با اشاره به تلاش برخی جریان‌ها برای منزوی کردن سابقان انقلاب گفت: این امر گذشته از هواهای نفسانی، ناشی از امر دیگری است و آن اینکه برخی در کشور اعتقاد دارند‌، همه باید مانند آن‌ها فکر کنند. نمونه آن حملات عده‌ای پس از اظهار‌نظرهای انتقادی اخیر حجت‌الاسلام و المسلمین ناطق نوری است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمونه دیگر شکایت تعدادی از نمایندگان از من به هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان است، افزود: بسیار مضحک است که چند نماینده از نماینده‌ای دیگر به دلیل همانند نبودن اظهارنظر‌ها و مواضعش با آن‌ها شکایت کنند.

وی با بیان اینکه عده‌ای خود را پدرخوانده انقلاب می‌دانند و بر این باورند که همه باید همانند آن‌ها فکر و اظهار‌نظر کنند، تصریح کرد: این امر خطری است که انقلاب را تهدید می‌کند و راه هر گونه اصلاحی را در آن می‌بندد و به مرور انقلابیون اولیه و راستین را به حاشیه می‌راند.

مطهری با بیان اینکه این کارها، باعث میدان پیدا کردن افراد فرصت طلب می‌شود، ادامه داد: برای حل این مشکل افراد مصلح و دلسوز انقلاب و به بیان دیگر دوستان دانای انقلاب باید مقابل این افراد که در صورت خوش‌بینی دوستان نادان انقلاب و در صورت بدبینی یا واقع بینی دشمنان دانای انقلاب هستند، بایستند.

وی با اشاره به سخن شهید مطهری مبنی بر اینکه انقلاب فرزند خور نیست، بلکه غفلت انقلابیون راستین باعث می‌شود انقلاب فرزندان خود را از بین ببرد و در صورت جلوگیری از رخنه فرصت طلب‌ها چنین اتفاقی نخواهد افتاد، گفت: بنابراین وظیفه داریم در مقابل این گروه اندک ولی پر ادعا بایستیم.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با بیان اینکه شکسته شدن حرمت انقلاب، روحانیت و ابهت نظام از دوره ریاست جمهوری احمدی‌نژاد آغاز شد، توضیح داد: در هشت سال گذشته جایگاه نظام و مقامات عالی رتبه آن نزد مردم تنزل پیدا کرد؛ اما هم‌اکنون باید به تدریج این آسیب را ترمیم کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل