بازدید 3291

کاظم‌پور: پرسپوليس آينده خوبي ندارد

کد خبر: ۴۲۰۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۶ 27 July 2014
عضو هيئت مديره باشگاه پرسپوليس با انتقاد از رويه مديرعامل اين باشگاه تاکيد کرد که رحيمي مدير هزينه است نه درآمد.

حسين کاظم‌پور درباره مسدود شدن حساب‌هاي باشگاه پرسپوليس به دليل شکايت کشتي گيران اين باشگاه عنوان کرد: اين موضوع مرا مکدر کرد چرا که چنين اتفاقي براي مجموعه باشگاه پرسپوليس خوب و زيبنده نيست و نبايد چنين اتفاقي رخ مي‌داد.

به گزارش تسنيم، وي افزود: از روز اول حضورم در باشگاه پرسپوليس دنبال نظم و انضباط مالي بودم و خيلي دوست داشتم که اين اتفاق رخ دهد اما متاسفانه بنا به دلايلي رخ نداد. اسپانسر باشگاه به ميدان آمده و حدود يک سوم پولي که بايد مي‌داده را پرداخت کرده ولي شرايطي به وجود آمده که باعث دلسردي آنها شده است.

عضو هيئت مديره باشگاه پرسپوليس خاطرنشان کرد: پرسپوليس هيچ گاه با اين شرايط که حدود يک سوم پولش را ابتداي فصل بگيرد مواجه نبوده اما عدم مديريت صحيح بر منابع مالي باعث رخ دادن اتفاقاتي نظير بسته شدن حساب‌ها شد.

کاظم‌پور اظهار داشت: چندي پيش درباره شکايت وکيل کشتي گيران با رحيمي صحبت کردم که او گفت 9 ماه بعد مي‌توانيم پول آنها را بدهيم و با کشتي گيران توافق کرده‌ايم. هنوز يک هفته از اين موضوع نگذشته که برخلاف اين گفته کشتي گيران حساب باشگاه را مسدود کردند.

وي با بيان اينکه از شرايط کنوني راضي نيست تأکيد کرد: عدم نظم و انضباط مالي در باشگاه به چشم مي‌خورد و هر چقدر تلاش کرديم جلوي اين موضوع را بگيريم بنا به دلايلي ميسر نشد. تمام افرادي که ادعاي ورزشي دارند به مديريت ورزشي واقف هستند اما آنها کار شرکتي نکرده‌اند و اين گونه مسائل و موارد مالي را جدي نمي‌گيرند.

کاظم پور در پاسخ به اين سوال که آيا رحيمي فردي مشورت پذير است به تسنيم گفت: رحيمي در حرف مشورت پذير نشان داده اما در عمل خير. اسپانسر باشگاه از 30 ميليارد تومان، 8،5 ميليارد را پرداخت کرده و مهم اين است که آن را مديريت کنيم. ما اين موارد را به مديرعامل باشگاه گفته بوديم اما گوش شنوايي نبود.

عضو هيئت مديره باشگاه پرسپوليس ادامه داد: وقتي کشتي گيران حکم مسدود شدن حساب باشگاه را مي‌گيرند راه براي ديگران باز مي‌شود. ما به کشتي گيران بدهکاريم و مي‌شد با حرف زدن و تدبير بهتر اين موضوع را حل کرد اما اين اتفاق رخ نداد. خيلي مي‌خواستم به رحيمي کمک کنم اما يا نخواست يا شرايط مهيا نشد.

کاظم‌پور در پاسخ به اين سوال که آيا اين حرف‌هايش به معناي قطع همکاري با پرسپوليس است، گفت: من فردي نيستم که شانه خالي کنم. به عنوان يک عضو هئيت مديره با همه مشکلات کارم را انجام مي‌دهم و تلاش مي‌کنم به مجموعه کمک کنم. مديرعامل بايد کمک بخواهد اما در عمل چنين چيزي مشاهده نمي‌شود.

وي خاطرنشان کرد: ما اسپانسر را راضي کرديم تا سرمايه گذاري کند اما با اين شرايط آنها هم دلسرد مي‌شوند. خصوصي سازي تعريفي دارد و بخش خصوصي در راستاي منافعش کار مي‌کند. اگر پرسپوليس قوي باشد آنها هم سود مي‌برند.

عضو هيئت مديره باشگاه پرسپوليس گفت: متاسفانه کارهاي مالي را جدي نمي‌گيرند و نتيجه آن اتفاقاتي است که روز گذشته درباره کشتي گيران رخ داد. هفته گذشته رحيمي به من گفت مشکل حل شده اما وقتي از طريق رسانه‌ها متوجه اين موضوع شدم اعصابم بهم ريخت.

کاظم‌پور گفت: مديرعامل باشگاه مي‌گويد پول ندارم که حرف درستي است اما حالا که پول نيست چه کار بايد کرد؟ آيا نبايد تدبير به خرج داد؟ آيا نبايد مديريت کرد؟ آيا نبايد با بدهکاران رايزني کرد؟ من از شرايط بوجود آمده ناراحت و دلگيرم . اينکه بگوييم پول ندارم و اسپانسر بايد کار را پيش ببرد حرف صحيحي نيست.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا با اين شرايط آينده باشگاه پرسپوليس نگران کننده است اظهار داشت؛ قطعا اين چنين است و ما نگران آينده باشگاه هستيم. من به عنوان يک عضو هيئت مديره از اتفاقي که رخ داده و از عملکرد مالي مديرعامل راضي نيستم.

عضو هيئت مديره باشگاه پرسپوليس اضافه کرد: مديرعامل بايد برنامه بياورد و هيئت مديره آن را جرح و تعديل کند، درحالي که اين گونه نبوده است. رحيمي بايد با توجه به در پيش بودن ليگ و حضور پرسپوليس در آسيا منابع مالي را مديريت کند.

کاظم‌پور در پاسخ به اين سوال که آيا چک اسپانسر باشگاه برگشت خورده به تسنيم گفت: اين گونه نيست. اسپانسر باشگاه با توجه به شرايط موجود 2-3 هفته‌اي است که مي‌گويد پول نمي‌دهم. نگراني آنها درست است چرا که مي‌گويند ما قلک شما نيستيم و وقتي يک سوم پول را داده‌ايم بايد مشخص شود که چگونه هزينه شده است. آنها وقتي پاسخي نمي‌شنوند دلسرد مي‌شوند.

وي تصريح کرد: رحيمي بايد خيلي زياد به منابع مالي توجه کند. او يا مي‌تواند منابع مالي ايجاد کند يا اينکه اگر نمي‌تواند بايد فکر درستي کرده و اسپانسر را دلسرد نکند. پرسپوليس يک باشگاه معمولي نيست که معمولي مديريت شود. در اين باشگاه بايد از افراد کارشناس و کارآزموده استفاده کرد.

کاظم‌پور عنوان کرد: فردي را به رحيمي معرفي کردم که در نظام مجموعه اداري - مالي زبانزد است اما استقبال نشد. حتي چند جلسه هم برگزار کردم که استقبال نکردند. به من مي‌گويند برنامه‌ها را براي ما بنويس، مگر من بايد کتاب قانون تجارت را بنويسم؟ کساني که در مجموعه باشگاه هستند بايد قانون تجارت را بدانند.

عضو هيئت مديره باشگاه پرسپوليس با بيان اينکه همچنان در اين باشگاه خواهم ماند و کار خواهم کرد، گفت: من عاشق پرسپوليس هستم و مي‌خواهم کاري کنم که اين باشگاه رو به جلو حرکت کند. پرسپوليس بايد قوي باشد نه اينکه حساب‌هايش بسته شود. متاسفانه همه مدير هزينه بودند نه مدير درآمد.

وي در پاسخ به اين سوال که رحيمي در سپاهان هم مديريت کرده گفت: رحيمي در سپاهان مدير هزينه بود نه درآمد. منابع مالي در اختيار او بود و او هزينه مي‌کرد. من ورزشي بودن، زحمات، سابقه و تخصص رحيمي را در امور ورزشي رد نمي‌کنم و به او احترام مي‌گذارم اما رحيمي مدير هزينه است نه درآمد.

کاظم‌پور در پاسخ به اين سوال که آيا اسپانسر باشگاه تغيير مديرعامل را شرط کمک به پرسپوليس اعلام کرده يادآور شد: من اين موضوع را تاييد نمي‌کنم اما اسپانسر نظراتي دارد و ما سعي مي‌کنيم نظرات طرفين را به هم نزديک کنيم.

وي در پايان گفت: اميدوارم با برنامه ريزي مناسب پرسپوليس از اين شرايط خارج شود اما همه اين کارها مستلزم مديريت مطلوب است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی