بازدید 1938

تارتار: اميدوارم مبالغ اعلام شده صحيح باشد

کد خبر: ۴۲۰۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۲ 27 July 2014
سرمربي تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز گفت: اميدوارم مبالغ اعلام شده بازيکنان و مربيان همه تيم‌ها صحيح باشد وگرنه انتظار برخورد عادلانه سازمان ليگ را داريم.

مهدي در خصوص اردوي گسترش فولاد تبريز در ترکيه گفت: اردوي خوبي بود و در زمين تمريني مساعدي کارهاي تاکتيکي‌مان را انجام داديم و دو بازي خوب هم برگزار کرديم که بار فني بالايي داشت.در بازي با ذوب آهن يک بازي کاملا تاکتيکي انجام داديم اما در ديدار با تيم گوزتپه ترکيه يک ديدار فيزيکي برگزار کرديم که هر دو بازي شرايط متفاوتي داشت.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: از عملکرد تيمم در اين دو بازي رضايت دارم چرا که يک تساوي و يک برد نتايج راضي‌کننده‌اي است اما ايراداتي هم بود که تا مدت باقيمانده تا شروع ليگ آن را برطرف مي ‌کنيم. البته تا حدود 90 درصد هم ترکيب اصلي براي من شناخته شد و در چند روز باقيمانده تا بازي با استقلال خوزستان به ترکيب صد درصد خواهيم رسيد.

سرمربي گسترش فولاد تبريز درباره ديدار اين تيم مقابل استقلال خوزستان در هفته اول ليگ برتر، اظهار داشت: بازي با استقلال خوزستان ديدار سختي براي ما خواهد بود چرا که بايد در آب و هواي گرم اهواز به ميدان برويم هر چند که بازي زير نور است. در واقع بايد بگويم که ما در اين بازي دو حريف به نام‌هاي هواي گرم و استقلال خوزستان داريم تا به همين دليل در اين مدت باقيمانده با شبيه‌سازي شرايط آب و هوايي تمرين مي‌کنيم تا بدن بازيکنان با اين آب و هوا عادت کند.

تارتار درباره انتقاداتي که اين روزها از تيم‌هاي ايراني برگزار کننده اردو در ترکيه مي‌شود، گفت: خود من از مربياني هستم که دوست ندارم خارج از ايران اردوي تيمم را برگزار کنم اما در سرعين که بوديم از هتل تا محل تمرين 30 دقيقه راه بود و شرايط تمريني ما به هم ريخته بود. هر چند که بايد بپذيريم کيفيت زمين‌هاي ما مثل زمين‌هاي ترکيه نيست و بايد اين واقعيات‌ها را قبول کرد چرا که اگر به اردوي کردان مي‌رفتيم آنجا هم با کمبود امکانات مواجه مي‌شديم اما در ترکيه زمين خوب، امکانات خوب، تغذيه خوب و آب و هواي خوبي بود.

وي درباره نقل و انتقالات باشگاه گسترش فولاد تبريز و ميزان رضايتش از نقل و انتقالات اين تيم اظهار داشت: به هر حال يکسري بازيکناني مد نظر ما بودند که به دليل قيمت بالاي‌شان نتوانستيم آنها را جذب کنيم. البته عده‌اي ديگر از بازيکنان هم دوست داشتند که در استقلال و پرسپوليس بازي کنند اما من از تيمم راضي هستم و فکر مي‌کنم بهتر از سال قبل هستيم.

سرمربي گسترش فولاد تبريز،درباره ارقام اعلام شده بعضي از بازيکنان و مربيان و شک و شبهاتي که در ميزان صحت آن وجود دارد، اظهار داشت:‌من اميدوارم اين مبالغ صحت داشته باشد اما اگر اين طور نيست انتظار داريم سازمان ليگ با متخلفان برخورد کند تا عدالت اجرا شود. من تنها مي‌‌توانم اميدوار باشم که همه صادقانه رقم قراردادشان را اعلام کرده باشند اما به نظرم اگر تخلفي هم است بايد مديران باشگاه‌ها محروم شوند.

تارتار درباره رقم اعلام شده بازيکنان و کادر فني گسترش فولاد تبريز و اينکه آيا ارقام اعلام شده با واقعيت منطبق است، گفت: صددرصد ليست مالي اعلام شده باشگاه ما صحيح و درست است چرا که مديريت گسترش فولاد تبريز پاک و سالم کار مي‌کند و من از آنها به دليل حضور در نقل و انتقالات تشکر مي‌کنم و تا جايي که توانستند قيمت‌ها را تعديل کردند تا با سازمان ليگ همکاري داشته باشند و بايد بگويم که مديران ما مديران نمونه فوتبال باشگاهي هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل