بازدید 2164

غفوري: کرانچار از بازي با فنرباغچه رضايت داشت

کد خبر: ۴۲۰۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۲ 27 July 2014
بازيکن تيم فوتبال سپاهان گفت: قرارداد دو بازيکن فنرباغچه به اندازه کل بودجه باشگاه سپاهان بود اما ما در نيمه دوم مقابل اين تيم سرتر بوديم.

وريا غفوري در خصوص ديدار سپاهان مقابل فنرباغچه ترکيه گفت: بازي خوبي بود و دو تيم با ترکيب اصلي به مصاف هم رفتند اما ما تازه از زير فشار بدنسازي بيرون آمديم. البته فنرباغچه تيم بزرگي است و بازي با اين تيم براي ما يک اتفاق خوب بود.

وي ادامه داد: در نيمه اول خيلي خوب نبوديم اما در نيمه دوم خوب بازي کرديم و حتي موقعيت گلزني هم به دست آورديم اما از آن استفاده نکرديم و نتوانستيم گل بزنيم.

اين بازيکن اظهار داشت: اين بازي يک محک جدي براي ما به حساب مي‌آمد و باعث مي‌شد عيار تيم ما مشخص شود هر چند که ما مصدوم هم داشتيم و اگر با تيم کامل به مصاف فنرباغچه مي‌رفتيم بهتر هم مي‌توانستيم بازي کنيم.

غفوري درباره واکنش کرانچار به اين بازي خاطرنشان کرد:‌کرانچار از بازي راضي بود و مي‌گفت که نتيجه در بازي دوستانه مهم نيست اما از نحوه بازي بازيکنان رضايت داشت. هر چند که به نظر من ما با اين تيم پاياپاي بازي کرديم هر چند که در شرايط بدنسازي بوديم و اين موضوع طبيعي بود.

وي در خصوص تيم فنرباغچه افزود: اين تيم يکي از تيم‌هاي خوب ترکيه است که در اروپا هم براي خودش اسمي دارد و بايد بگويم قرارداد دو بازيکن اين تيم به اندازه کل باشگاه سپاهان بود اما از ما سرتر نبودند و در نيمه دوم اين ما بوديم که بازي را در اختيار داشتيم.

بازيکن تيم فوتبال سپاهان در پاسخ به اين سؤال که آيا رقم اعلام شده بازيکنان تيم سپاهان و به خصوص خودش، صحيح بوده يا نه،‌اظهار داشت: بله ارقام بازيکنان سپاهان صحت داشت و رقم قرارداد من هم واقعي اعلام شد.

غفوري درباره مشکل به وجود آمده براي علي حمودي و اينکه گفته مي‌شود به دليل مشکلات پايان خدمت، اين بازيکن راهي تيم‌هاي نظامي خواهد شد، گفت: واقعيت امر اين است که من از مشکل علي حمودي خبر ندارم و فقط شنيده‌ام که گفته شده کارت پايان خدمت او مشکل دارد اما خودش به ما مي‌گفت که چنين چيزي صحت ندارد و من اميدوارم حمودي به زودي به ما ملحق شود. اميد زيادي دارم حمودي به ما برگردد که هم سپاهان قدرتمندتر شود و هم مشکل اين بازيکن برطرف گردد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار