بازدید 1602
با ابراز نارضايتي از ارقام پرداختي

تماس گودرزي با رحيمي و افشارزاده

کد خبر: ۴۲۰۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰ 27 July 2014
وزير ورزش و جوانان با ابراز نارضايتي از هزينه‌هاي دو باشگاه پرسپوليس و استقلال از مديران اين دو باشگاه خواست که به قانون پايبند باشند.

در حالي که وزير ورزش و جوانان بر رعايت سقف بودجه از سوي دو باشگاه پرسپوليس و استقلال تاکيد کرده اما انتشار ليست ارقام پرداختي اين دو باشگاه با آنچه که مورد تاکيد وزير ورزش بود تفاوت زيادي داشت.

استقلال که تلاش کرد بالاترين رقم پرداختي به بازيکنان و مربيانش را يک ميليارد تومان اعلام کند، با وجود اين کار سقف بودجه را رعايت نکرد و 700 ميليون بيشتر از بودجه تعيين شده يعني 15 ميليارد و 700 ميليون تومان هزينه کرد.

اين در شرايطي است که باشگاه استقلال رقم قرارداد بازيکناني نظير تيموريان و بيک‌زاده را يک ميليارد اعلام کرده و البته رقم برخي از اعضاي کادر فني اين تيم اعلام نشده است. با اين حال اين باشگاه در گام اول از قانون تخطي کرده است.

از سوي ديگر باشگاه پرسپوليس هم اگر چه مي‌تواند به دليل حضور در آسيا 18 ميليارد هزينه کند، اما هزينه‌هاي بالاي اين باشگاه و برخي پرداختي‌ها به افراد نارضايتي وزير ورزش و جوانان را در پي داشته است.

اين موارد باعث شد محمود گودرزي امروز در تماس با عليرضا رحيمي و بهرام افشارزاده از رخ دادن چنين اتفاقي ابراز تاسف و به مديران عامل پرسپوليس و استقلال تاکيد کند که تحت هر شرايطي به قانون پايبند باشند. وزير ورزش از اين مديرعامل خواسته در چارچوب قانون عمل کنند و از هر اتفاقي که باعث دور زدن قانون مي‌شود، خودداري کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی