بازدید 2887
پيشگاه‌هاديان:

تراکتورسازي وعده 300ميليوني به بازيکن‌سرباز داد

کد خبر: ۴۲۰۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۹ 27 July 2014
معاون اجرايي و ورزشي باشگاه ملوان گفت: باشگاه تراکتورسازي بدون اجازه دو بازيکن ملي‌پوش ما را با وعده دستمزد 300 ميليوني به تبريز برد.

  محمود پيشگاه‌هاديان اظهار داشت: شاهين ثاقبي و محمد پور رحمت‌الله دو بازيکن ملي‌پوش ما بودند که به امانت در اختيار تيم اميد جوانان قرار داشتند اما مسئولان تراکتورسازي بدون اجازه و اطلاع ما با اين بازيکنان در اردوي تيم ملي مذاکره کردند و آنها را با وعده پرداخت‌هاي 200-300ميليوني به تبريز بردند.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: دو باشگاه ملوان و تراکتورسازي همواره روابط حسنه‌اي با هم داشته‌اند و مردم گيلان و آذربايجان با يکديگر ارتباط بسيار خوبي دارند و نبايد به خاطر دو بازيکن روابط انزلي و تبريز به هم بخورد. اين در حالي است که تيم‌هاي نظامي طبق بخشنامه جديد حق ندارند که بازيکنان يکديگر را جذب کنند و از سويي ديگر طبق آيين‌نامه نبايد به بازيکنان سرباز دستمزدهاي کلان پرداخت شود اما تراکتورسازي به اين دو بازيکن ما وعده پرداخت ميليوني داده است.

پيشگاه‌هاديان تصريح کرد: ما اين مسئله را به سردار باران‌چشمه رئيس تربيت‌بدني نيروهاي مسلح و همچنين عليپور گفته‌ايم و عليپور هم قول پيگيري داده است، جالب است که تراکتورسازي حتي به دستور باران‌چشمه هم توجهي نکرده زيرا سردار باران‌چشمه دستور داد که اين دو بازيکن بايد به ملوان برگردند اما نه تنها اين اتفاق نيفتاد بلکه اين بازيکنان به انزلي آمدند و به هم‌تيمي‌هاي خود در ملوان گفتند، چرا شما در ملوان با دستمزد 10-15 ميليون‌توماني مانده‌ايد، شما هم به تراکتور برويد و دستمزد خوب بگيريد.

پيشگاه‌هاديان با اشاره به تلاش‌هاي ملوان براي بازيکن‌سازي گفت: ثاقبي و پور رحمت‌الله حاصل زحمات مربيان پايه ملوان هستند و بهتر است که تيمي مثل تراکتورسازي هم از دسترنج تيم‌هاي پايه خود استفاده کند ضمن اينکه ما از دو دلالي که اين بازيکنان را به خاطر سود چند ميليوني خود به تراکتورسازي برده‌اند به کميسيون اصل 90 مجلس و سازمان بازرسي هم شکايت خواهيم کرد زيرا آنها زير پاي بازيکنان نشسته‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار