بازدید 2285

ايرانيان: آماده رويارويي با پرسپوليس هستيم

کد خبر: ۴۲۰۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۸ 27 July 2014
سرپرست تيم فوتبال نفت تهران گفت:ما در فصل نقل و انتقالات به خوبي عمل کرديم و کاملا آماده شروع ليگ برتر و اولين بازي خود مقابل پرسپوليس هستيم.

 رحيم ايرانيان سرپرست تيم نفت تهران گفت: تيم در شرايط بسيار خوبي به سر مي‌برد و بازيکنان با طراوت و شادابي خاصي دستورات تاکنيکي کادر فني را انجام مي‌دهند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وي در ادامه با اشاره به فصل نقل و انتقالات گفت: مديريت باشگاه تمام سعي خود را براي پيدا کردن جايگزين‌هاي مناسبي براي خروجي‌هاي تيم و جذب بازيکنان مدنظر سرمربي تيم انجام داد و توانستيم با بازيکنان نظير غلامرضا رضايي ايمان مبعلي و سعيد قزل قرار‌داد امضا کنيم.

ايرانيان تصريح کرد: با توجه به عملکرد خوب تيم فوتبال نفت تهران در قصل پيش سطح توقعات از تيم بسيار بالا رفته و با هدف گذاري تيم فني و مديريتي باشگاه سعي داريم به مقامي بالاتر از فصل پيش دست پيدا کنيم.

وي همچنين گفت، بازي ابتدايي در ليگ براي هر تيمي به دليل عدم شناخت فني از تيم مقابل بسيار سخت مي‌باشد و ما در شروع ليگ برتر فوتبال با تيم خوب پرسپوليس بازي داريم، که داراي کادر فني و بازيکنان بزرگي مي‌باشد. بزرگي تيم فوتبال پرسپوليس انگيزه خوبي را براي تيم ما ايجاد مي کند کادر فني نفت تهران هم با برنامه‌ريزي منظم آماده آغاز و رويارويي با تيم فوتبال پرسپوليس مي‌باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس