بازدید 8067

قتل زن جوان به‌دست شوهر معتاد

کد خبر: ۴۱۹۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۴ 27 July 2014
مردی میانسال که در پی سوءظن، سر از تن همسرش جدا کرده ‌بود ادعا کرد زمان قتل، مردی غریبه در خانه‌اش بوده است.

به گزارش شرق، مردی به نام بهزاد اواخر سال90 به ماموران خبر داد همسرش لیلا گم شده ‌است. این مرد گفت وقتی از محل کارش به خانه برگشت متوجه شد همسرش نیست. چندروز بعد جسد زنی که سر از تنش جدا شده‌ بود، در چمدان پیدا و مشخص شد جنازه متعلق به لیلا است. در این زمان پلیس به بهزاد مشکوک شد و زمانی که خانه بهزاد مورد بازرسی قرار گرفت مشخص شد در قسمت‌هایی از حمام لکه‌های خون وجود دارد.

آزمایش این لکه‌ها نشان داد آنها متعلق به لیلاست؛ بنابراین بهزاد به‌اتهام قتل بازداشت شد. متهم در بازجویی‌ها به قتل همسرش به خاطر سوءظنی که نسبت به او داشت اعتراف کرد و گفت بعد از اینکه همسرش را کشت جواهرات او را ربود و به‌مبلغ دومیلیون‌و600هزارتومان فروخت و پول را به‌حساب خودش واریز کرد.

 کیفرخواست علیه متهم با توجه به مدارک به‌دست‌آمده صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه 71 دادگاه کیفری ‌استان تهران فرستاده ‌شد. روز گذشته در جلسه رسیدگی به اتهام بهزاد بعد از اینکه نماینده دادستان کیفرخواست علیه متهم را خواند اولیای‌دم در جایگاه حاضر شدند و درخواست صدور حکم قصاص کردند و پذیرفتند سهم دیه نوه سه‌ساله‌شان را هم بپردازند.

 سپس متهم در جایگاه حاضر شد. او اتهام قتل همسرش را قبول کرد و گفت: «سال 85 با همسرم ازدواج کردم بعد از ازدواج‌مان متوجه شدم همسرم قبلا عاشق مردی از همان روستایی بود که ما در آنجا ازدواج کردیم. بعد از اینکه به تهران آمدیم رابطه آنها ادامه داشت هربار که در این‌باره با همسرم صحبت می‌کردم قبول نمی‌کرد و من را متهم به شکاک‌بودن می‌کرد. چون چندین‌‌بار به خاطر اعتیاد بازداشت و زندانی شده ‌بودم همسرم در این‌مدت توانسته ‌بود به راحتی با آن مرد رابطه برقرار کند. روز حادثه، بعد از کار به خانه برگشتم و متوجه شدم شخصی در حمام ‌است در را که باز کردم آن مرد را دیدم بلافاصله به سمتش حمله کردم اما او توانست فرار کند و من هم به‌تلافی، همسرم را به قتل رساندم و بعد جسدش را داخل چمدانی گذاشتم و از خانه خارج کردم.»

 متهم درباره پولی که از جواهرات همسرش به‌دست آورده‌ بود گفت: «من جواهرات همسرم را سرقت نکردم و این اتهام را قبول ندارم. در اداره آگاهی به من گفتند باید این اتهام را قبول کنی و من هم این کار را کردم.»

در این هنگام قاضی گفت: خودت اعتراف کردی دومیلیون‌و600هزارتومان به حسابت واریز کرده‌ای و تحقیقات هم این موضوع را ثابت کرده ‌است ضمن اینکه به‌خاطر اعتیاد شدیدی که داشتی به‌نظر می‌رسد قصد داشتی پول مواد را تهیه کنی. در این‌باره چه توضیحی داری؟ اما متهم این اتهام را رد کرد. هیات قضات بعد از پایان جلسه رسیدگی برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
قاتل ودروغگوی کثیف.زودتر اعدامش کنین
مردک معتاد مافنگی به نظر می رسد تمام حرفهاش دروغ است . او توهم داشته و به خاطر تفکرات و توهمات خودش زنش را کشته خدا او را لعنت کند امیدوارم سریعا اعدام شود
بايد يه قانونى بگذارند كه تمام معتادان در عرض مدت معينى اقدام به ترك كلى اعتياد بكنند و انهائى كه قادر به ترك نيستند را جمع و به يك جاى دور افتاده كه امكان فرار هم نداشته باشند بفرستند كه اگر حس كشتن كسى هم بهشون دست داد همديگر را بكشند، اينكه معتاد چندین‌‌بار به خاطر اعتیاد زندانی و بدون هيچگونه تغييرى ازاد بشه همين ميشه كه اخرش بر اثر اوهام و خيالات ميزنه يكى را ميكشه.
همه مقصرن
هم خودش به خاطر اعتیادش
هم زنش ...

هم اون مرده که اصلا حرفشو نزنین کاش سر اونو میبرید
چرا هنوز اعدام نشده؟؟؟
مردک ملعون معتاد الهی سراز تنت جداکنند که دروغ که سهل است تهمت می زنی کثافت قاتل
پاسخ ها
امید
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
فکر نمی کنی یک کمی زیادی فحش دادی؟
فقط اعدام
ياد بگيريم همين طوري قضاوت نکنيم. هيچ کدوم از ما نمي دونيم واقعيت چي هست؟
اين اقا معتاد هست درست اما واقعا ممکنه زنش به اون خيانت کرده باشه!
از طرف ديگر ممکنه واقعا زن بي گناه بوده باشه و شوهر معتادش به اون تهمت زده باشه!
ولي يک چيز کاملا مشخص هست که يک انسان چه بي گناه و چه گناهکار جون خودش رو از دست داده درحاليکه اگر هم گناهکار بوده باشه حقش مرگ نبود (قاتل به هيچ وجه حق کشتن نداشته) ما فقط همين اصل کلي رو مي دونيم
اعدامش کنید بره به درک مرتیکه مافنگی رو
بخاطر 2میلیون و ششصدهزار زنشو کشت؛ چقدر شیک و مجلسی
اون مرد روستايي كه از قبل با زنش رابطه داشته اونم مجازات كنين
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل