بازدید 2552

خواجه‌وند: نمي‌‌دانم حساب چطور بلوکه شده است

کد خبر: ۴۱۹۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۸ 26 July 2014
سخنگوي باشگاه پرسپوليس گفت: من نمي‌دانم حساب باشگاه پرسپوليس که دولتي است چطور بلوکه شده است!

مهدي خواجه‌وند در واکنش به بلوکه شدن حساب باشگاه پرسپوليس اظهار داشت: من در اين‌باره چيزي نشنيده‌‌ام، البته با اين حال در بحث حقوقي اعلام شده با توجه به پيگيري‌هاي قسمت حقوقي ما و تعريفي که از باشگاه پرسپوليس وجود دارد به استناد برخي موارد امکان اين کار وجود ندارد. حتي به شعبه مربوطه ما نيز تا 48 ساعت گذشته اعلام شده است.

به نقل از فارس، وي افزود: ما توقيف اموال و بسته شدن حساب را نداريم، اما نمي‌دانم حالا چه اتفاقي افتاده است. ما معتقديم با توجه به تعريفي که از باشگاه پرسپوليس است توقيف دارايي‌هاي باشگاه امکان ندارد. اين طبق مستنداتي است که در آئين‌نامه وجود دارد.

خواجه‌وند در پاسخ به سؤالي که با اين حرف‌هاي شما پس چطور حساب شما بلوکه شده، گفت: نمي‌دانم، اين کار نياز به پيگيري‌هاي بيشتر دارد تا به جوابش برسيم. با اين حال اگر اين کار انجام شده باشد شعبه بايد تعيين تکليف کند. با توجه به اعلامي که به شعبه شده بايد ببينيم شعبه ما را طبق آن ماده‌اي که اعلام شده مي‌داند يا خير.

سخنگوي باشگاه پرسپوليس در مورد برنامه‌هاي بعدي پس از توقيف حساب قرمزپوشان نيز گفت: ما ترتيبي داديم که وارد اين فضاها نشويم. ما مي‌خواستيم با فضاي آرام همه چيز را حل کنيم اما اگر آقايان مي‌دانند با اين فضا به طلب ادعايي خود مي‌رسند، مسئله ديگري است. امروز آقايان با من حرف زدند و حرف‌شان اين بود که هرچه آنها بگويند ما بپذيريم. حالا هم اگر طبق صحبت‌هايشان حساب ما را بلوکه کرده‌اند ماجرا جداست، که ما هم موضوع را پيگيري کنيم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار